Jump to content

De ultieme GTA?


SniperEye

Recommended Posts

  • Reacties 31
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Forumrunner

    2

  • SniperEye

    2

  • End Of The Riot

    2

  • Mr.Bellic

    2

@ Jacky-2007

Qua gameplay zou wat meer COD4 achtig mogen zijn. Niet op zich staande missies, maar in elkaar overlopend en verrassendere storyline.

Ook de dynamische omgeving zoals ik al aan gaf in de openingspost zou niet slecht zijn, bijvoorbeeld met half afgemaakte wegen e.d.

Link to comment
Delen op andere websites

(...)

Ik ben bezig met nog een hoop andere met een Total Conversion mod voor San Andreas. Hierbij zal je dus wat jij ook wilde:

(...)

Waarom? Waarom een mod voor een spel waarvan je de rechten, sourcecode of wat dan ook niet hebt? Je moet het er dan tussen 'hacken', waardoor je lang niet alles eruit kan halen wat er in zit. Ook, vooroordeel, doet het wat buggie hackwerk achtig aan.

Ondanks dat het wat langer zal duren voor je in je map rond kan rijden zou ik zeggen begin van de grond af aan, ipv met San Andreas. Er zijn game engines verkrijgbaar op internet. Je moet zelf textures maken, en een hoop meer. Maar je hebt volledige controle en het lijkt mij sneller werken (en fijner) als de basis er eenmaal is. En dan anderen de mogelijkheid geven mods te schrijven, maar dan met de mogelijkheid in jouw game mods toe te voegen. Dat zou mijn ultieme GTA zijn, want zo heb je geen bedrijf dat iets uitbrengt er er dan niks meer aan toe voegt. Het kost alleen een hooooooop tijd.

Mijn ideaale GTA zou een mix van GTA IV en een mix van Saints Row 2 zijn. _O_

Daar dacht ik ook aan. Open wereld met personen met een verhaal + vrije wereld waar alles los zit en je zo goed als overal kan komen en de gekste dingen mogelijk zijn = super!

Wel oppassen dat het niet een geweldadige versie van Second Life wordt omdat iedereen er gaat wonen en zijn eigen huisje wil hebben. Maargoed, allemaal fantasieen spoken door mijn hoofd. :eten: Honger naar meer. Ik zou willen dat ik mijn brein op mijn computer kon aansluiten. Dream on. :cya:^_^

Link to comment
Delen op andere websites

(...)

Ik ben bezig met nog een hoop andere met een Total Conversion mod voor San Andreas. Hierbij zal je dus wat jij ook wilde:

(...)

Waarom? Waarom een mod voor een spel waarvan je de rechten, sourcecode of wat dan ook niet hebt? Je moet het er dan tussen 'hacken', waardoor je lang niet alles eruit kan halen wat er in zit. Ook, vooroordeel, doet het wat buggie hackwerk achtig aan.

Ondanks dat het wat langer zal duren voor je in je map rond kan rijden zou ik zeggen begin van de grond af aan, ipv met San Andreas. Er zijn game engines verkrijgbaar op internet. Je moet zelf textures maken, en een hoop meer. Maar je hebt volledige controle en het lijkt mij sneller werken (en fijner) als de basis er eenmaal is. En dan anderen de mogelijkheid geven mods te schrijven, maar dan met de mogelijkheid in jouw game mods toe te voegen. Dat zou mijn ultieme GTA zijn, want zo heb je geen bedrijf dat iets uitbrengt er er dan niks meer aan toe voegt. Het kost alleen een hooooooop tijd.

Mijn ideaale GTA zou een mix van GTA IV en een mix van Saints Row 2 zijn. _O_

Daar dacht ik ook aan. Open wereld met personen met een verhaal + vrije wereld waar alles los zit en je zo goed als overal kan komen en de gekste dingen mogelijk zijn = super!

Wel oppassen dat het niet een geweldadige versie van Second Life wordt omdat iedereen er gaat wonen en zijn eigen huisje wil hebben. Maargoed, allemaal fantasieen spoken door mijn hoofd. :eten: Honger naar meer. Ik zou willen dat ik mijn brein op mijn computer kon aansluiten. Dream on. :cya:^_^

Ah, jij kent het gevoel! :tu: Dromen mag altijd, hé! :schater:

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn idea GTA zou er zo uit zien:

Map: Veel grotere San Andreas, daar bedoel ik dus mee heel groot desert waar je dus ook echt kan verdwalen, en veel grotere bossen met mischien wel leuke mythes. Ook veel gebouwen die je kan betreden, de interieurs die in missies worden gebruikt gewoon berijkbaar. Ook veel verschillende bars en disco's. Dan nog de Liberty City van IV en de huidige Vice City. Ze liggen niet aan elkaar dus je zult dan een vliegtuig moeten nemen of zelf erheen vliegen. In de andere steden heb je ook andere peds. In Vice City moet de kermis weer terug komen en ook dat je erin kan, hetzelfde geld voor Liberty City.

Overig: Je kan i.p.v autos stelen ook zelf een auto kopen bij verschillende auto shops in verschillende steden, die altijd spawnt bij je huis als hij kapot is maar je wel extra voor moet betalen. Ook weer terug dat je huizen kan kopen en als je alle steden hebt vrijgespeeld ook daar kan gaan wonen. De taxi mogelijkheid moet ook weer terug komen maar nu ook met limousine. Als je het vliegtuig neemt naar een andere stad dan duurt dat zo'n 2 minuten in het echt en dan is het niet een filmpje maar dan zit je ook zelf in het vliegtuig en dan kun je uit het raam kijken of het vliegtuig kapen ofzo. Natuurlijk moet je ook kunnen zitten, liggen, etc. En niet te vergeten naar de kapper kunnen, kleding kopen, tattoos laten zetten, naar de gym, eten. En mischien is het ook wel leuk dat je, naast je criminele job, ook een 'normale' baan kan zoeken via het internet wat ook weer beschikbaar is. Net zoals de telefoon.

Gangs: De gangs wat verminderen, zoals geen gangs meer in San Fierro maar de Grove street en Balla gang gewoon weer in Los Santos waar je mischien wat missies voor CJ moet doen of voor Sweet. In Vice City heb je nog steeds de haitans en de cubanen die nog altijd ruzie hebben maar waar nu de biker gang de stand houd. Dus als je daar komt zie je vaak de twee gangs vechten en dan komt de biker gang ze allemaal vermoorden waarop de politie een achtervolgin inzet. Ook zijn de Triads terug maar nu niet in Chinatown SF maar ze leven in Liberty City maar komen in missies ook voor in bijv. Vice City of Liberty City. De maffia is ook terug en heeft een rol bij sommige missies maar je houd ze te vriend en komen niet vaak voor in het spel.

Graphics: De graphics van GTA IV wat mooi aansluit op de stad, zoals bij Vice City een mooi warm klimaat en in de bossen van San Fierro veel regen en storm.

Personages: De Hoofdpersonage mag van mij een hele nieuwe zijn maar wel weer oude personages terug zoals in Liberty City waar Ken Rosenberg dan woont en goed contact heeft met tommy waarop hij besluit te gaan verhuizen naar Vice City. Ook wil ik Cesar Vialpando weer terug zien en natuurlijk the truth, weer in de desert van San Andreas.

Ik zou vast nog heel veel vergeten zijn maar dit is het grootendeels, mijn ultime GTA game. _O_

Link to comment
Delen op andere websites

Ideale GTA voor mij:

-Er zijn verschillende soorten gebieden met disks te koop.

-Je bepaalt zelf wat voor gebied je koopt bijv: Texas, New York, Zuid-Holland, Noord-Holland ETC..

-Er zijn elke week patches op internet die bugs fixen nieuwe wapens, kleding, voertuigen ETC. toevoegen.

-Mogelijkheid om een normaal leven te leiden.

-Mogelijkheid om het spel zo realistisch mogelijk in te stellen bijv.: 1 schot in jou hoofd of bij een ander en je bent WASTED!

-Mogelijkheid om vriendin te krijgen en te trouwen (GEEN KINDEREN WANT ALS HET REALISTISCH ZOU ZIJN MOET JE DIE OOK KUNNEN VERMOORDEN EN DAT IS GRUWELIJK EN DAN ZAL HET SPEL VERBODEN ZIJN :duh: )

-Veel Real-Life wapens, voertuigen, merken ETC..

-Mogelijkheid om in de gevangenis te belanden (Zoals in The Elder Scrolls: Oblivion).

-Een paar RPG-achtige elementen zoals in GTA SA.

-Auto's tunen.

-Mogelijkheid om van alles te kunnen kopen en gebruiken (computer, tv, krant, telefoon, camera ETC.).

-Multiplayer.

-Zelf je gang uitzoeken.

-Eigen gang organiseren en alles bepalen en aanvallen.

-Zelf je personage kunnen maken net zoals in Saints Row 1 en Saints Row 2.

Nou dat is dan zo'n beetje mijn Ultieme GTA :tu:

Bewerkt: door Daan013
Link to comment
Delen op andere websites

mýn perfecte gta zou zijn:

* een 3x grotere stad als gta ( amerikaanse steden zijn van zichzelf al groot )

* met eventueel een of 2 eilanden erbij, waarvan 1 bijvoorbeeld in het zuiden ligt, en daardoor Exotisch is, zoals een palmtree island, waar dan ook echt een vakantie sfeer heerst, In bepaalde tijden, zoals de zomer.

* Dus ook echte jaars seizoenen

* een sport stadion die je kunt bezoeken met echte wedstrijden ( zoals je bij gta4 theaters kunt bezoeken )

* dat je hoofdrol speler begint als een jongen van 18 waarin je zelf je leven gaat bepalen ( ga je werken bij bijv. taxi bedrijven, of ga je het criminele pad op )

* dat je zelf LEGALE zaken en ILLEGALE zaken kunt kiezen die je wilt doen, bijvoorbeeld een bedrijf ( echt ) runnen of drugs dealen, gestolen auto's verkopen etc.

* dat je net zoals bij Saints row en the Warriors dingen kunt stelen zoals Auto Radio's, en het custumizen van je gang, en Meerdere ( en verschillende ) gang members.

* een echte stadsfeer. denk aan mensen die werken op straat ( zoals bij IV ) en meerdere personages, wat bij iv ook al in de goede richting zat vond ik, en meerdere auto's.

* dat je gewoon zelf uit kunt kiezen welk huis je kunt kopen, maar dan wel de ene verkopen als je een nieuwe koopt.

* ipv parkeergarages gewoon parkeerplaatsen zoals in gta4, dit vond ik persoonlijk veel fijner.

* dat je in clubs zelf kunt dansen ( normaal kunt dansen ) en dat er ook een echte club vibe hangt, geen zombies die wat op en neer bewegen.

* dat je zelf personages kunt opzoeken, geen vaste werkgevers, en een missie afblazen wanneer je dat zelf wilt.

* dat je zoals bij Saints Row 2 je huis kunt customizen.

* dat je zelf ook een sport kunt beoefenen.

* Vliegvelden die veel drukker zijn.

* langere reisafstanden die je moet afleggen.

* de fietsen terug

* meer afwisseling in missies, en voor mij mogen ze ook wel wat pittiger dan in IV.

* dat je niet zo overdreven veel mensen ( MOET ) vermoorden in missies.

* dat je ECHTE politie aandacht krijgt, dit betekend dat mocht je iets doen waarmee ze je betrappen dat je voor de rechter moet verschijnen, eventueel een celstraf of boete ( zoals bij MAFIA als je te hard of door rood rijd )

* meer keuze in kleding, oorbellen kapsels etcetera.

* Inbraak mogelijkheden terug, dit miste ik in gta4, want er hing wel zon sfeertje in de stad.

Kortom, eigenlijk zoek ik een gta waarin het allemaal wat realistischer is.

ik kraak hiermee niet de andere gta's af, want zoals je zelf al kunt zien is er een stijgende lijn.

keep it up Rockstar :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

mýn perfecte gta zou zijn:

* een 3x grotere stad als gta ( amerikaanse steden zijn van zichzelf al groot )

* met eventueel een of 2 eilanden erbij, waarvan 1 bijvoorbeeld in het zuiden ligt, en daardoor Exotisch is, zoals een palmtree island, waar dan ook echt een vakantie sfeer heerst, In bepaalde tijden, zoals de zomer.

* Dus ook echte jaars seizoenen

* een sport stadion die je kunt bezoeken met echte wedstrijden ( zoals je bij gta4 theaters kunt bezoeken )

* dat je hoofdrol speler begint als een jongen van 18 waarin je zelf je leven gaat bepalen ( ga je werken bij bijv. taxi bedrijven, of ga je het criminele pad op )

* dat je zelf LEGALE zaken en ILLEGALE zaken kunt kiezen die je wilt doen, bijvoorbeeld een bedrijf ( echt ) runnen of drugs dealen, gestolen auto's verkopen etc.

* dat je net zoals bij Saints row en the Warriors dingen kunt stelen zoals Auto Radio's, en het custumizen van je gang, en Meerdere ( en verschillende ) gang members.

* een echte stadsfeer. denk aan mensen die werken op straat ( zoals bij IV ) en meerdere personages, wat bij iv ook al in de goede richting zat vond ik, en meerdere auto's.

* dat je gewoon zelf uit kunt kiezen welk huis je kunt kopen, maar dan wel de ene verkopen als je een nieuwe koopt.

* ipv parkeergarages gewoon parkeerplaatsen zoals in gta4, dit vond ik persoonlijk veel fijner.

* dat je in clubs zelf kunt dansen ( normaal kunt dansen ) en dat er ook een echte club vibe hangt, geen zombies die wat op en neer bewegen.

* dat je zelf personages kunt opzoeken, geen vaste werkgevers, en een missie afblazen wanneer je dat zelf wilt.

* dat je zoals bij Saints Row 2 je huis kunt customizen.

* dat je zelf ook een sport kunt beoefenen.

* Vliegvelden die veel drukker zijn.

* langere reisafstanden die je moet afleggen.

* de fietsen terug

* meer afwisseling in missies, en voor mij mogen ze ook wel wat pittiger dan in IV.

* dat je niet zo overdreven veel mensen ( MOET ) vermoorden in missies.

* dat je ECHTE politie aandacht krijgt, dit betekend dat mocht je iets doen waarmee ze je betrappen dat je voor de rechter moet verschijnen, eventueel een celstraf of boete ( zoals bij MAFIA als je te hard of door rood rijd )

* meer keuze in kleding, oorbellen kapsels etcetera.

* Inbraak mogelijkheden terug, dit miste ik in gta4, want er hing wel zon sfeertje in de stad.

Kortom, eigenlijk zoek ik een gta waarin het allemaal wat realistischer is.

ik kraak hiermee niet de andere gta's af, want zoals je zelf al kunt zien is er een stijgende lijn.

keep it up Rockstar :tu:

Ongeveer zo zou voor mij de perfecte gta eruit zien alleen dat echte politie aandacht mag weg en een enorme wapen keuze + enorm veel upgrades voor wapens + een enorm lange storyline.

en kwantiteit=kwaliteit

Link to comment
Delen op andere websites

als ik zo dit topic lees zie ik veel dingen terug komen uit S.A

en vind ik dus ook meer verschilende gebieden mis echt de ruimte in gta4

lijkt me onwijs gaaf om door de sneeuw heen te kunnen zeg maar de alphen bijvoorbeeld

mogen van mij ook meer verschilende motors de mogenlijk heden naar de gym rijschool ect in S.A beviel me ook goed

en de MP moeten ze er zeker in houden

Link to comment
Delen op andere websites

als ik zo dit topic lees zie ik veel dingen terug komen uit S.A

en vind ik dus ook meer verschilende gebieden mis echt de ruimte in gta4

lijkt me onwijs gaaf om door de sneeuw heen te kunnen zeg maar de alphen bijvoorbeeld

mogen van mij ook meer verschilende motors de mogenlijk heden naar de gym rijschool ect in S.A beviel me ook goed

en de MP moeten ze er zeker in houden

jep, die dingen was ik zelfs nog vergeten bij mijn opsomming. ( bijv de sportschool ).

Gta stond vanaf, Eigenlijk Vice City al bekend als een RPG.

Ik vind dat gta 4 niet echt onder rpg valt, omdat je niko niet hoeft te onderhouden.

Link to comment
Delen op andere websites

* een 3x grotere stad als gta ( amerikaanse steden zijn van zichzelf al groot )

* met eventueel een of 2 eilanden erbij, waarvan 1 bijvoorbeeld in het zuiden ligt, en daardoor Exotisch is, zoals een palmtree island, waar dan ook echt een vakantie sfeer heerst, In bepaalde tijden, zoals de zomer.

* Dus ook echte jaars seizoenen

* een sport stadion die je kunt bezoeken met echte wedstrijden ( zoals je bij gta4 theaters kunt bezoeken )

* dat je hoofdrol speler begint als een jongen van 18 waarin je zelf je leven gaat bepalen ( ga je werken bij bijv. taxi bedrijven, of ga je het criminele pad op )

* dat je zelf LEGALE zaken en ILLEGALE zaken kunt kiezen die je wilt doen, bijvoorbeeld een bedrijf ( echt ) runnen of drugs dealen, gestolen auto's verkopen etc.

* dat je net zoals bij Saints row en the Warriors dingen kunt stelen zoals Auto Radio's, en het custumizen van je gang, en Meerdere ( en verschillende ) gang members.

* een echte stadsfeer. denk aan mensen die werken op straat ( zoals bij IV ) en meerdere personages, wat bij iv ook al in de goede richting zat vond ik, en meerdere auto's.

* dat je gewoon zelf uit kunt kiezen welk huis je kunt kopen, maar dan wel de ene verkopen als je een nieuwe koopt.

* ipv parkeergarages gewoon parkeerplaatsen zoals in gta4, dit vond ik persoonlijk veel fijner.

* dat je in clubs zelf kunt dansen ( normaal kunt dansen ) en dat er ook een echte club vibe hangt, geen zombies die wat op en neer bewegen.

* dat je zelf personages kunt opzoeken, geen vaste werkgevers, en een missie afblazen wanneer je dat zelf wilt.

* dat je zoals bij Saints Row 2 je huis kunt customizen.

* dat je zelf ook een sport kunt beoefenen.

* Vliegvelden die veel drukker zijn.

* langere reisafstanden die je moet afleggen.

* de fietsen terug

* meer afwisseling in missies, en voor mij mogen ze ook wel wat pittiger dan in IV.

* dat je niet zo overdreven veel mensen ( MOET ) vermoorden in missies.

* dat je ECHTE politie aandacht krijgt, dit betekend dat mocht je iets doen waarmee ze je betrappen dat je voor de rechter moet verschijnen, eventueel een celstraf of boete ( zoals bij MAFIA als je te hard of door rood rijd )

* meer keuze in kleding, oorbellen kapsels etcetera.

* Inbraak mogelijkheden terug, dit miste ik in gta4, want er hing wel zon sfeertje in de stad.

gewoon Ideaal! :tu:

Alleen ik vind ook nog dat je:

* Gebouwen kapot gemaakt kunnen worden, dus dat je desnoods ook gewoon met een vliegtuig in een gebouw kan springen.

* Mensen ook echt met de weg bezig zijn en dus ook weer huizen opbouwen enz.

* Dat je jezelf kan maken, dat je niet aan een vast personage vastzit.

* Dat je ook weer bedrijven kan kopen, net als in GTA SA

* Dat je meer vriendin opties hebt, niet een paar, en dat je misschien zelfs naar het andere geslacht kan terugvallen :7

* Dat je weer kan duiken, vond ik ook altijd leuk

* Meer Dingen om te verzamelen! Duiven en stunt Jumps zijn niet genoeg! :N

* Dat je je ook bij verschillende gangs aan kan sluiten, net als hier op het forum.

Als ik nog meer weet, roep ik het wel :D

Bewerkt: door -Simon-
Link to comment
Delen op andere websites

Mijn ideaale GTA zou een mix van GTA IV en een mix van Saints Row 2 zijn. _O_

Daar dacht ik ook aan. Open wereld met personen met een verhaal + vrije wereld waar alles los zit en je zo goed als overal kan komen en de gekste dingen mogelijk zijn = super!

Wel oppassen dat het niet een geweldadige versie van Second Life wordt omdat iedereen er gaat wonen en zijn eigen huisje wil hebben. Maargoed, allemaal fantasieen spoken door mijn hoofd. :eten: Honger naar meer. Ik zou willen dat ik mijn brein op mijn computer kon aansluiten. Dream on. :cya:^_^

Dan zou ik de perfecte game hebben. ^_^

Dat zou cool zijn. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn ideaale GTA zou een mix van GTA IV en een mix van Saints Row 2 zijn. _O_

Daar dacht ik ook aan. Open wereld met personen met een verhaal + vrije wereld waar alles los zit en je zo goed als overal kan komen en de gekste dingen mogelijk zijn = super!

Wel oppassen dat het niet een geweldadige versie van Second Life wordt omdat iedereen er gaat wonen en zijn eigen huisje wil hebben. Maargoed, allemaal fantasieen spoken door mijn hoofd. :eten: Honger naar meer. Ik zou willen dat ik mijn brein op mijn computer kon aansluiten. Dream on. :cya:^_^

Dan zou ik de perfecte game hebben. ^_^

Dat zou cool zijn. :puh:

GTA IV + Saints row 2 + een te grote map, dat is nog beter :bonk:
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...