Jump to content

elke keer fout door mod sa

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo ik heb al een paar auto's in gta sa gemod.maar elke keer als ik dan gta san andreas met de gemodde auto's opstart reageert hij niet meer.het is heel vreemd want vroger deed hij het meteen en ik heb ook geen fout gemaakt wat het is al de 8ste keer.hoop dat jullie me kunnen helpen :7

Geplaatst:

Misschien kan je je mod eruit halen? Gewoon door het programma waarmee je hem geïnstalleerd hebt, haal je hem er ook weer weg. Als dat niet lukt zit er niks anders op dan GTA:SA opnieuw te installeren. De mods gaan er dan allemaal uit. Maar de savegames blijven wel staan! Daar hoef je je geen zorgen om te maken. Herinstalleer hem daarna wel weer ;)

Kies je voor de laatste optie? :

Ga naar Configuratiescherm => Software => Verwijder GTA:SA. Dan herinstalleer je hem, en klaar is danoontje. Dan hoop ik dat het lukt.

Succes verder! Als je vragen hebt, MELDEN! :puh:

Geplaatst: (bewerkt)

Heb je V2? Dan moet je Downgraden ;)

Hoe zie ik of ik V1 of V2 heb?

Ga naar: C:\Program Files\Rockstar Games\San Andreas\data\script\script.img\

Kijk naar je Script.img door de grootte in KB kan je zien welke Versie je hebt ;)

V1 568 KB
V2 562 KB

Je kan ook in de C:\Program Files\Rockstar Games\San Andreas\Redame\Readme.txt\ kijken. Bovenaan zie je welke versie je hebt:

GRAND THEFT AUTO: San Andreas

ReadMe.txt

V1.00

Thank you for purchasing GRAND THEFT AUTO: San Andreas.

This ReadMe file contains last minute information and troubleshooting tips.

@hieronder: Jij maakt ook een foutje :puh: Als je Downgrade is SA niet V1 maar heb je V2 Modable gemaakt :puh:

Bewerkt: door zamg0d1
Geplaatst:

Dat is fout, zamg0d. Het kan inderdaad kloppen dat je een verkeerde versie hebt, maar op die manier bekijk je dat niet. In het hoofdmenu staat V1.01, V2 of helemaal niets. Als er niets staat heb je de goede versie. Staat er wel wat, dan moet de downgraden met de gegeven patch van Zamg0d1.

Als je gaat downgraden veranderd de savegame niet mee! De manier die zamg0d geeft is voor savegames. Savegame versie kan anders zijn als de versie van het spel (V1, 1.01, of V2).

Als je downgrade is het spel V1. Maar de savegame kan nog wel gewoon V2 zijn. Als je eerst al V2 savegame had, dan blijft dat gewoon zo als je gaat downgraden. Alleen met de benodigde (savegame) files kan je de versie van de savegame veranderen.

Geplaatst: (bewerkt)

heb hem al is een keer gedowngrade er zitten ook wat mods in.maar als ik nu nog een auto's erin wil stoppen reageert hij niet he al zo veel auto's geprobeerd.

EDIT:ik vond het nutteloos om een heel nieuw topic te openen voor me 2de probleem :puh:.elke keer als ik de gta sa mappen bij alleen lezen weg wil vinken doet hij het niet.als ik dan weer kijk staat hij weer op alleen lezen.

Bewerkt: door danoontje_nl

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...