NickyHendriks Geplaatst: 25 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2008 (bewerkt) Hallo, Aangezien ik de header van het WikiGTA-Subforum nogal verouderd vind qua logo heb ik geprobeerd iets nieuws te maken, alleen er zit nog geen tekst in want ik heb de goede Fonts nog niet. Dit is het geworden: Ik weet niet of iemand er tekst bij wilt zetten ofzo want dat kan ik niet echt goed Bewerkt: 25 oktober 2008 door zamg0d1 Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 25 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2008 Ik had het eerst gevraagt aan de crew of de header kan worden veranderd. Ik vind de huidige prima en veranderen hoeft van mij niet. Reageren
Joriz Geplaatst: 25 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2008 Bedankt, maar we doen er helaas niets mee. Binnen de medewerkers van WikiGTA zit genoeg talent om iets moois te maken en we zullen dit logo dus vast ook wel is vervangen. Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 25 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 25 oktober 2008 Bedankt, maar we doen er helaas niets mee. Binnen de medewerkers van WikiGTA zit genoeg talent om iets moois te maken en we zullen dit logo dus vast ook wel is vervangen. Ik vind het niet erg. Ik dacht zoiets van dat ik misschien wel een nieuwe Header kon maken met het nieuwe Logo Reageren
Fedmas Geplaatst: 25 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2008 Zamg0d1, Hele mooie header, mooi gemaakt, jammer dat hij niet bij t subforum mag, maar hij is mooi. Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 25 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 25 oktober 2008 Zamg0d1,Hele mooie header, mooi gemaakt, jammer dat hij niet bij t subforum mag, maar hij is mooi. Bedankt Kan een Admin dit topic overplaatsen naar de GFX:Showroom? Dan kunnen mensen die daar Raten Reageren
Zaahed Geplaatst: 26 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2008 Ik vind hem mooi gemaakt. Aleen jammer dat hij niet komt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.