Jump to content

FIFA serie

Welke FIFA van de hele serie vind je het mooist (m.b.t. de tijd dat het uitkwam)?  

53 leden hebben gestemd

1. 1. Welke FIFA van de hele serie vind je het mooist (m.b.t. de tijd dat het uitkwam)?

• FIFA 97
      3
    • FIFA 98
      6
    • FIFA 99
      11
    • FIFA 2000
      7
    • FIFA 2001
      7
    • FIFA 2002
      4
    • FIFA 2003
      4
    • FIFA 2004
      5
    • FIFA 2005
      21
    • FIFA Streetsoccer
      22

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

[offtopic]Zal waarschijnlijk niet lukken, FIFA 2000 doet het ook niet meer op mijn PC, vanaf 2001 doen ze het nog wel, moet je even DOS computer zien te krijgen, voor verdere info informeer in het computer-talking forum of gamesforum[/offtopic]

fifa 2005 is de beste :unsure:

Dat is meestal zo als er een nieuwe van een serie uitkomt, maar het ging mij erom in de poll waar je het meeste pret mee gehad hebt, én degene die je het beste vind/vond met betrekking tot

1. De tijd waarin het spel uitkomt, hoe ver de game-industrie zich toen al ontwikkeld had, wat de mogelijkheden waren.
  2. De kwaliteit en mogelijkheden van het spel tenopzichte van de vorige uitgekomen van de serie.

Snap je?

Ik ben trouwens benieuwd wanneer EA-sports ermee ophoudt, met de FIFA serie, als ze altijd door blijven gaan moet FIFA 2345 er wel helemaal volmaakt uitzien, en FIFA 2346 allervolmaakst. ;) . Het lijkt mij dat ze er wel een keer mee kappen.

Bewerkt: door Baffie
  • Reacties 88
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Baffie

7

• Yohan

4

• RobertSA

4

• Royce Da 5'9''

3

Geplaatst:

Nah ze hoeven niet te stoppen alleen niet elk jaar weer een nieuw deel uitbrengen er zijn andere maniere om die transfers te doen dat je bijb. een memroy card koopt waar de transfers al opstaan.. :)

Geplaatst:

FIFA 98.

Dit was mijn eerste FIFA, en ik speelde meestal in die zaal.

Mijn record is: Nederland - Liechtestein. Met 50 - 5 gewonnen, in een potje van 8 min. (in die zaal)

Geplaatst:
[offtopic]Zal waarschijnlijk niet lukken, FIFA 2000 doet het ook niet meer op mijn PC, vanaf 2001 doen ze het nog wel, moet je even DOS computer zien te krijgen, voor verdere info informeer in het computer-talking forum of gamesforum[/offtopic]
fifa 2005 is de beste :unsure:

Dat is meestal zo als er een nieuwe van een serie uitkomt, maar het ging mij erom in de poll waar je het meeste pret mee gehad hebt, én degene die je het beste vind/vond met betrekking tot

1. De tijd waarin het spel uitkomt, hoe ver de game-industrie zich toen al ontwikkeld had, wat de mogelijkheden waren.
  2. De kwaliteit en mogelijkheden van het spel tenopzichte van de vorige uitgekomen van de serie.

Snap je?

Ik ben trouwens benieuwd wanneer EA-sports ermee ophoudt, met de FIFA serie, als ze altijd door blijven gaan moet FIFA 2345 er wel helemaal volmaakt uitzien, en FIFA 2346 allervolmaakst. ;) . Het lijkt mij dat ze er wel een keer mee kappen.

Ze kunnen ook fifa allstars make ofzoiets met alles van vroeger

Mar fifa street is dikke brol het is bijna allemaal dezelfde trucjes en het gaat snel vervelen <_<

Geplaatst:

Yohan, het gaat hier om de FIFA serie, wat jíj er van vindt, niet wat je er in z'n geheel van vindt, maar gewoon díé ene die je het leukste vindt, om er dan omheen te gaan spammen hoe slecht je het vind is niet echt nodig! Ik zou niet graag willen dat dit topic gesloten moet worden omdat er té veel offtopic gegaan wordt. Valt me trouwens op dat de oude FIFA's nog evenveel aanhang hebben als de oudere, betekent toch dat Electronic Arts meteen goed van start is gegaan!

Nou sorry hoor... Zal t nie meer doen

Maare in elk topic gaat er wel is iemand offtopic en dit ben ik het een beetje ik moest me mening gewoon kwijt...

I have a opinion, shoot me

Bewerkt: door Yohan
Geplaatst:

Is FIFA street ook mogelijk op PC?

Ik heb eerder ook hééél vaak FIFA 2000 gedaan, m'n record staat op 178-9, AJAX-PSV, gewoon 45 minuten per helft. Dat was écht lache. Of een maximum aan wissels instellen, vervolgens even met de tegenstander gaan spelen en 5 keer wisselen, vervolgens strengheid maximaal zetten en bij de tegenstander 4 man uit het veld (bij 5 werd de wedstrijd gestaakt. Vervolgens strengheid van scheidsrechter minimaal en kaarten uit, blessures aan. Dan van de tegenstander helemaal (incl. keeper dmv positie verwisselen) geblesseerd trappen, dan ging het héél gemakkelijk :D :exclamation:

ik vind fifa street het mooist met al die trucjes

en dan je een eigen speler kan maken :puh:

Bewerkt: door big knorrie
Geplaatst:

FIFA 2001

De controls waren toen nog relax, ik had elke keer in een wedstrijd van 8 minuten rond de 15 doelpunten gemaakt, toen ik FIFA 2002, 2003 had ging het alleen maar slechter en stond ik steeds vaker onderaan ik kon de controls maar nie onder de knie krijgen. Nu speel ik geen FIFA meer omdat er bij elke nieuwe versie bijna niks verbeterd is.

Geplaatst:

Ik vind Fifa 2005 wel lol, verder ben ik niet zo'n voetbalspel-liefhebber...geef mij maar een goede shooter.

• 1 maand later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...