Jump to content

FIFA serie

Welke FIFA van de hele serie vind je het mooist (m.b.t. de tijd dat het uitkwam)?  

53 leden hebben gestemd

1. 1. Welke FIFA van de hele serie vind je het mooist (m.b.t. de tijd dat het uitkwam)?

• FIFA 97
      3
    • FIFA 98
      6
    • FIFA 99
      11
    • FIFA 2000
      7
    • FIFA 2001
      7
    • FIFA 2002
      4
    • FIFA 2003
      4
    • FIFA 2004
      5
    • FIFA 2005
      21
    • FIFA Streetsoccer
      22

Recommended Posts

Geplaatst:
ik had ff een vraagje, is het mogleijk dat ik fifa 97 niet meer op m'n pc kan spelen(Windows XP)?? zo ja, hoe los ik dit op of gaat dit niet meer? <_< B)

volgens mij is daar wel een patch voor!!

• 1 maand later...
  • Reacties 88
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Baffie

7

• Yohan

4

• RobertSA

4

• Royce Da 5'9''

3

Geplaatst:

Ik heb nog een paar vragen over de FIFA serie, en het gaat hier toch over de hele serie, dus dat komt mooi uit.

Is FIFA street alleen op de spelcomuters uitgekomen, niet op de PC?

Wat is nu precies de allereerste FIFA, FIFA '96 of '97, of is er één die nog eerder uitgekomen is.

Wat is de link van die patch dat je oudere FIFA's ook kunt spelen?

Geplaatst: (bewerkt)

FIFA Street is inderdaad niet op pc uitgekomen.

Ik heb het even opgezocht: FIFA '94 was de allereerste FIFA.

Geen idee :?

Bewerkt: door NandroDavids
Geplaatst:
FIFA Street is inderdaad niet op pc uitgekomen.

Ik heb het even opgezocht: FIFA '94 was de allereerste FIFA.

Geen idee :?

Ik dacht FIFA 96, maar zelf heb ik ook even gezocht en je hebt gelijk.

En over FIFA Street, er komt een nieuwe: FIFA Street 2 ( :clown: )

Gister bracht onze topreporter Lex jullie al het heugelijke nieuws dat Fifa Street 2 er aan zit te komen, maar daar moeten we nog een klein detail aan toevoegen. Zo is het dit keer wel de bedoeling dat het spel op de PC verschijnt.

In Fifa Street 2 is het vernederen van je tegenstander de hoogste prioriteit. Dit keer kan je het ook zonder bal af, want ook zonder het stuk leer heb je bijzondere trucjes in je bezit. Tevens heeft EA er een nieuwe one-on-one mode in gegooid. Hier is het de gene met de meeste, beste en bijzonderste trucjes die de wedstrijd wint.

Om de een of ander vage reden was het EA die besloot de eerste Fifa Street niet op de PC uit te brengen, maar wel op alle consoles. Fifa street 2 komt naar de Xbox, PS2, GameCube, PC en ook nog naar de PSP. Wellicht dat er een 360 aangekonding aan zit te komen en misschien zelfs wel een Nintendo DS versie.

Bron: Gamemag.nl

Geplaatst:

k heb pas fifa 2006 gespeeld is zeker mooi hele goede graphics en veel mogelijkheden.

en er komt binnenkort inderdaad een nieuwe fifa street uit fifa street 2. ik heb de eerste en vond dat zeker mooi.

maar weet je wat ik jammer vind van fifa 2006 er zit nog steeds geen nederlands elftal bij :-(

Geplaatst:

het zijn leuke serie's maar elk jaar weer een nieuwe het word op het laatst wat saai maar ze verdienen er veel aan, en 1 voordel het voetbal spel van het jaar daarvoor is rond de 15 euro

Geplaatst: (bewerkt)

In een oud topic wist ik dat er een link is gegeven, dus na 10 minuten zoeken met de zoekmachine heb ik het antwoord gevonden. Als je dus het probleem krijg dat een oude FIFA (of een ander oud spel) niet meer op je PC werkt en je dus déze melding krijgt: 16bits.jpg

Moet je déze link volgen:

http://www.visualsteps.nl/moeders/probleem_cdrom.php

Op de site zélf staat al wat je allemaal moet doen, kortom, installeer het, druk een paar keer op OK, herstart de computer en je zult de problemen niet meer hebben.

Het programmaatje om te installeren is dit:

xp_fix.zip

Bewerkt: door Baffie
Geplaatst:

De beste FIFa vind ik nog 99. Omdat ik die veel heb gespeeld maar de rest erna was allemaal bagger. Ze veranderen gewoon elk jaar de namen en dan brengen ze het spel weer op de markt. Ja zo kan ik ook miljoenen verdienen. :N

Geplaatst:

Dat is onzin, want kan je in FIFA 2000 al een hele carrière beginnen waarin het bestuur je ook kan ontslaan, je een vrije trap er in één keer in kan schieten, je te maken krijgt met allerlei zaken die voor de gewone burger eigenlijk onbekend zijn? Nee, en het creatiecentrum en de prijzenkast is van de nieuwe FIFA's ook heel wat beter dan die van 99 en 2000. Moet je toch eens beargumenteren.

Geplaatst:

Het lijkt ook net of het moeilijker is als FIFA op hooge kwaliteit wordt gespeeld. Aangezien ik vandaag een nieuwe videokaart krijg (ATI Radeon 9600xt 256mb), hoop ik dat ik blijf winnen :puh:

• 5 maanden later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...