Jump to content

100 % ( voordelen ? )

Recommended Posts

Geplaatst:

De enigste beloning die je krijgt bij het behalen van de 100% is dat je zoveel ammunitie kunt kopen als je wilt voor je wapens (dus dat je geen limiet meer hebt). Maar nadat je gesaved hebt, zal je ammunitie terug komen te staan op je vroegere limiet.

Verder krijg je alleen de beloningen die je krijgt bij het behalen van sommige zijmissies etc. die je moet halen om de 100% te behalen.

Geplaatst:

ik heb hem al 2x uit met en zonder cheats gewoon om eens te kijken of je zonder cheats wel een beloning krijgt.

niets dus het grootste wat je krijgt als je alle duiven neer knalt is een Annihilator [/font]

dat is ook het leukste.

Geplaatst:
ik heb hem al 2x uit met en zonder cheats gewoon om eens te kijken of je zonder cheats wel een beloning krijgt.

niets dus het grootste wat je krijgt als je alle duiven neer knalt is een Annihilator [/font]

dat is ook het leukste.

ik ben nu bezig met de flying rats maar, waar komt die Annihilator te staan of eenmaalig.

Geplaatst:

dat is ook het leukste.

ik ben nu bezig met de flying rats maar, waar komt die Annihilator te staan of eenmaalig.

Die komt hier te staan.

Hij staat dat daar meestal wel, maar niet altijd (niet éénmalig) ;)

Geplaatst:

Als je uiteindelijk 100% hebt kan je naar www.socialclub.rockstargames.com gaan en dan kan je in de 100% club. Je kan trouwens ook al naar www.socialclub.rockstargames.com om al je stats en nog meer te checken. Bijv. record van snelste story-line completed. En record van snelste naar de 100%.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...