Jump to content

Hit Counter

Recommended Posts

Geplaatst:

Hee,

Ik ben op dit moment bezig met een website voor iemand en daarop wil ik een hit counter (bezoekersteller) hebben. Nu zijn er natuurlijk op internet genoeg counters te vinden, alleen de meeste counters zijn de standaard afbeeldingen met cijfers erin die laten zien hoeveel hits je al gehad hebt. Ik vindt dit persoonlijk nogal lelijk staan, ze zijn meestal groot en in de raarste kleuren.

Nu zoek ik dus naar een counter die onderaan de webpagina alleen een pictogram laat zien zoals bijvoorbeeld deze (redelijk bekend):

icon_statistieken_02.jpg

Wanneer je op dat pictogram klikt, wordt je doorverwezen naar een pagina waar je alle statistieken ziet. Het liefst heb ik dat deze pagina gewoon verschijnt op de eigen server. Ik heb al een aantal counters gevonden die ook statistieken hebben, maar die kun je alleen op hún website (website van de counter zelf) bekijken waardoor je eerst allemaal weer moet inloggen.

Dus mijn vraag:

Weet iemand een counter die je op je website kan zetten die ook statistieken kan laten zien?

Het liefst zoek ik dus een heel pakket waar alles inzit. Het mag HTML, PHP, JS en MySQL bevatten.

Andere opties zijn ook welkom! Alvast bedankt :)

Geplaatst: (bewerkt)
Hee,

Ik ben op dit moment bezig met een website voor iemand en daarop wil ik een hit counter (bezoekersteller) hebben. Nu zijn er natuurlijk op internet genoeg counters te vinden, alleen de meeste counters zijn de standaard afbeeldingen met cijfers erin die laten zien hoeveel hits je al gehad hebt. Ik vindt dit persoonlijk nogal lelijk staan, ze zijn meestal groot en in de raarste kleuren.

Nu zoek ik dus naar een counter die onderaan de webpagina alleen een pictogram laat zien zoals bijvoorbeeld deze (redelijk bekend):

icon_statistieken_02.jpg

Wanneer je op dat pictogram klikt, wordt je doorverwezen naar een pagina waar je alle statistieken ziet. Het liefst heb ik dat deze pagina gewoon verschijnt op de eigen server. Ik heb al een aantal counters gevonden die ook statistieken hebben, maar die kun je alleen op hún website (website van de counter zelf) bekijken waardoor je eerst allemaal weer moet inloggen.

Dus mijn vraag:

Weet iemand een counter die je op je website kan zetten die ook statistieken kan laten zien?

Het liefst zoek ik dus een heel pakket waar alles inzit. Het mag HTML, PHP, JS en MySQL bevatten.

Andere opties zijn ook welkom! Alvast bedankt :)

Misschien heb je hier wat aan: http://www.phphulp.nl/php/scripts/7/432/

RoL0

EDIT: oei, ik zie dat het wel erg simpel is..

Bewerkt: door RoL0

Houd er wel rekening mee dat dat PHP is en MySQL is. Dat kan je niet zomaar als een normaal HTML bestand opslaan!

Ik weet niet of je daar ook rekening mee gehouden hebt?

Ik zie dat je daar verstand van hebt...

Kijk anders eens verder op PHPHulp. Het staat volgepropt met verschillende hitcounters.

Of Istats. Dat is ook een lekkere hitcounter die met zo'n logotje als jouw werkt. Het is gratis en je ziet hoeveel bezoekers er per dag komen, hoeveel deze maand, unieke bezoekers, pageviews en ga zo maar door.

Of Bravenet. Dat is ook nog wel een goede, met een extra functie wat istats niet heeft: De unieke bezoekers, die nieuwe bezoekers en terugkerende bezoekers. Alleen is deze wel engels.

Bewerkt: door Remi-X
Houd er wel rekening mee dat dat PHP is en MySQL is. Dat kan je niet zomaar als een normaal HTML bestand opslaan!

Ik weet niet of je daar ook rekening mee gehouden hebt?

Ik zie dat je daar verstand van hebt...

Kijk anders eens verder op PHPHulp. Het staat volgepropt met verschillende hitcounters.

Of Istats. Dat is ook een lekkere hitcounter die met zo'n logotje als jouw werkt. Het is gratis en je ziet hoeveel bezoekers er per dag komen, hoeveel deze maand, unieke bezoekers, pageviews en ga zo maar door.

Of Bravenet. Dat is ook nog wel een goede, met een extra functie wat istats niet heeft: De unieke bezoekers, die nieuwe bezoekers en terugkerende bezoekers. Alleen is deze wel engels.

Ik ga iStats maar is proberen, thnx :)

EDIT: Het is een oplossing, maar wat ik eigenlijk zoek (weet alleen niet of het er is) dat je website zegmaar www.mijndomein.nl is waar een teller op staat. Je kan dan je statistieken bekijken op bv www.mijndomein.nl/statistieken.php zodat ik niet naar een andere website hoef ;)

Ik heb op internet toch nog een goede counter gevonden. Thnx iedereen.

Dit topic mag eventueel op slot.

Bewerkt: door Kai-ShockWave

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...