Jump to content

V2.0 Downgraden

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey iedereen,

Misschien een domme vraag.. Maar als je GTA SA V2.0 downgrade naar 1.0 verdwijnen dan de fixes van 2.0. Dus komen er dan weer bugs bij die in 2.0 verholpen moeten zijn? Ik wil namelijk MTA Spelen maar ik moet eerst wel downgraden. Alvast Bedankt! :tu:

Geplaatst: (bewerkt)

Die Bugs zouden dan normaal terug komen. Maar het zijn geen erge Bugs hoor. Er zijn bijvoorbeeld geen Bugs die je SA "naar de knoppen helpen". Downgrade maar met een gerust hart. :)

Edit: Weer wat bijgeleerd. :$

Bewerkt: door MegaPilot
Geplaatst:

De bugs komen er juist niet bij! De downgrade patch zorgt er alleen voor dat je emt V2 kan modden, en veranderd dus iets in de .exe. De bug fixes blijven gewoon, en ze gaan ook niet weg. :)

Geplaatst:
als je GTA SA V2.0 downgrade naar 1.0
Dit is onmogelijk. Downgraden van v2.0 betekent niet dat je naar v1.0 gaat, eigenlijk is de naam downgraden heel ongelukkig gekozen. Ik had liever gezien dat ze een andere naam hadden bedacht. Je gaat ervoor zorgen dat je met v2.0 modificaties kan gaan installeren, je versie blijft gewoon v2.0. ^_^
Geplaatst:
als je GTA SA V2.0 downgrade naar 1.0
Dit is onmogelijk. Downgraden van v2.0 betekent niet dat je naar v1.0 gaat, eigenlijk is de naam downgraden heel ongelukkig gekozen. Ik had liever gezien dat ze een andere naam hadden bedacht. Je gaat ervoor zorgen dat je met v2.0 modificaties kan gaan installeren, je versie blijft gewoon v2.0. ^_^

Thanks for the info. :tu:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...