paul007 Geplaatst: 25 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2008 Hey iedereen, Misschien een domme vraag.. Maar als je GTA SA V2.0 downgrade naar 1.0 verdwijnen dan de fixes van 2.0. Dus komen er dan weer bugs bij die in 2.0 verholpen moeten zijn? Ik wil namelijk MTA Spelen maar ik moet eerst wel downgraden. Alvast Bedankt! Reageren
MegaPilot Geplaatst: 25 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2008 (bewerkt) Die Bugs zouden dan normaal terug komen. Maar het zijn geen erge Bugs hoor. Er zijn bijvoorbeeld geen Bugs die je SA "naar de knoppen helpen". Downgrade maar met een gerust hart. Edit: Weer wat bijgeleerd. :$ Bewerkt: 25 oktober 2008 door MegaPilot Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 25 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2008 De bugs komen er juist niet bij! De downgrade patch zorgt er alleen voor dat je emt V2 kan modden, en veranderd dus iets in de .exe. De bug fixes blijven gewoon, en ze gaan ook niet weg. Reageren
paul007 Geplaatst: 25 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 25 oktober 2008 (bewerkt) Ok hardstikke bedankt! Precies wat ik wilde weten Bewerkt: 25 oktober 2008 door paul007 Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 25 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2008 als je GTA SA V2.0 downgrade naar 1.0Dit is onmogelijk. Downgraden van v2.0 betekent niet dat je naar v1.0 gaat, eigenlijk is de naam downgraden heel ongelukkig gekozen. Ik had liever gezien dat ze een andere naam hadden bedacht. Je gaat ervoor zorgen dat je met v2.0 modificaties kan gaan installeren, je versie blijft gewoon v2.0. Reageren
paul007 Geplaatst: 25 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 25 oktober 2008 als je GTA SA V2.0 downgrade naar 1.0Dit is onmogelijk. Downgraden van v2.0 betekent niet dat je naar v1.0 gaat, eigenlijk is de naam downgraden heel ongelukkig gekozen. Ik had liever gezien dat ze een andere naam hadden bedacht. Je gaat ervoor zorgen dat je met v2.0 modificaties kan gaan installeren, je versie blijft gewoon v2.0. Thanks for the info. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.