Tommyfrogy Geplaatst: 25 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2008 hey, ik probeerde een tijdje geleden een paintjob te installeren bij de landstalker. wat niet lukte, je had landstal.txd, landstal1.txd, en t/m 4. dus dat is een gewone txd en 4 paintjobs. hoe installeer ik die? Reageren
Beagle Geplaatst: 25 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2008 Jippiajajippiejippiejee: Mijn website Reageren
Tommyfrogy Geplaatst: 26 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 26 oktober 2008 (bewerkt) ty je site staat in mn favo xP toch is dit niet wat ik bedoel, want dat snap ik nog wel. ik wil een auto die oorspronkelijk geen paintjobs heeft (landstalker) 4 paintjobs geven... Bewerkt: 26 oktober 2008 door tommyfrogy Reageren
Beagle Geplaatst: 26 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2008 Mn site in je favo? Zoveel handigs staat er niet op toch Maarre, ik maak er een tutje van, zo moeilijk is het dacht ik nie Reageren
Tommyfrogy Geplaatst: 26 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 26 oktober 2008 Mn site in je favo? Zoveel handigs staat er niet op toch Maarre, ik maak er een tutje van, zo moeilijk is het dacht ik nie je moet men favo es zien, enorm veel sites xP Reageren
Beagle Geplaatst: 26 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2008 laat maar eens een screenie zien Maar, het is te doen maar moet nog een beetje uitvogelen hoe ik het kan laten werken Er is wel een tut van op gtaforums.com. Reageren
wesley123 Geplaatst: 27 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2008 plaats gewoon die files in je gta3.img en dan heb je die paintjobs Reageren
Beagle Geplaatst: 27 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2008 plaats gewoon die files in je gta3.img en dan heb je die paintjobs WERKT NIET. Als die auto niet toegelaten word in de transfender, hoe wil je dan een paintjob erop spuiten? Eerst in carmods de auto toevoegen en iets er achter zetten wat te modden valt. Dan nog werkt het nog niet goed. Ben het nog een beetje aan het uitvogelen, maar kijk op gtaforums.com daar staat het precies. Reageren
wesley123 Geplaatst: 29 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2008 plaats gewoon die files in je gta3.img en dan heb je die paintjobs WERKT NIET. Als die auto niet toegelaten word in de transfender, hoe wil je dan een paintjob erop spuiten? Eerst in carmods de auto toevoegen en iets er achter zetten wat te modden valt. Dan nog werkt het nog niet goed. Ben het nog een beetje aan het uitvogelen, maar kijk op gtaforums.com daar staat het precies. De auto toevoegen in carmods(waar de meeste al in staan) en dan in gta3 de files plaatsen. En niet zeggen dat het niet werkt want ik heb het zelf al wel 1000 keer zo gedaan en toen werkte het ook Reageren
Beagle Geplaatst: 29 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2008 Dat mag wel wezen, maar wat niet werkt is dit: plaats gewoon die files in je gta3.img en dan heb je die paintjobs Dat is wat jij zei, en dat werkt niet. Wat je nu zei kan wel werken. Zit toch een verschilletje in Reageren
wesley123 Geplaatst: 29 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2008 ligt eraan, als de auto al in carmods staat(wat de meeste doen) dan werkt het gewoon hoor. Zo staat de landstalker al in carmods en kun je die paintjobs gewoon toevoegen Reageren
Beagle Geplaatst: 30 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2008 ja, dan kan het idd wel ja Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.