Arjen Geplaatst: 25 mei 2004 Rapport Geplaatst: 25 mei 2004 Het zijn echt de mooiste films die ik gezien heb. Mooi verhaal. Reacties? Plaats hier maar. EDIT: Lord of the Rings: The Return of the King is te koop! Reageren
Thabit Geplaatst: 28 mei 2004 Rapport Geplaatst: 28 mei 2004 2 is het mooist(tot nu toe)1 is niet al te mooi... Aan 2 is het mooist met al die "Orks"... 3 moet ik nog zien...maar die hebben we al in huis Reageren
Arjen Geplaatst: 28 mei 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 28 mei 2004 2 is het mooist(tot nu toe)1 is niet al te mooi...Aan 2 is het mooist met al die "Orks"... 3 moet ik nog zien...maar die hebben we al in huis Met al die "Orks" Lol. Dan heb je deel 3 nog niet gezien. Reageren
Thabit Geplaatst: 29 mei 2004 Rapport Geplaatst: 29 mei 2004 Ik heb van Return Of The King een gedeelte gezien. En daar heb je gelijk aan Xamber...Nog meer orks! Reageren
Arjen Geplaatst: 29 mei 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 29 mei 2004 Heeft verder niemand deze film gezien? :blink: Onvoorstelbaar Reageren
Thabit Geplaatst: 30 mei 2004 Rapport Geplaatst: 30 mei 2004 Ik heb hem nu ook af gezien... :lol: ...vet mooi! Reageren
Tim14 Geplaatst: 1 juni 2004 Rapport Geplaatst: 1 juni 2004 ja ik heb hem vanmorge gekeke (deel 3) het zijn hele mooie films vind ik maar soms wel een beetje langdradig ikk vond ook een mooi stukje toen gollem die vinger eraf beet van frodo. en deel 1 en 2 zijn ook heel goed Reageren
Arjen Geplaatst: 1 juni 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 1 juni 2004 Lol idd met die vinger. :lol: Maar wat vond je langdradig. Het paste allemaal precies in elkaar. Reageren
Tim14 Geplaatst: 1 juni 2004 Rapport Geplaatst: 1 juni 2004 gewoon soms duurt het eeuwen als frodo naar die ring kijkt Reageren
Arjen Geplaatst: 1 juni 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 1 juni 2004 gewoon soms duurt het eeuwen als frodo naar die ring kijkt Ja ok dat is waar. Maar dat hoort bij het verhaal. Het "Oog" trekt de Ring aan. Reageren
Lantyz Geplaatst: 6 juni 2004 Rapport Geplaatst: 6 juni 2004 Geweldig mooie films. Wel knap dat ze zo'n waanzinnige film van zo'n waardeloos boek kunnen maken Reageren
MightyDuck Geplaatst: 6 juni 2004 Rapport Geplaatst: 6 juni 2004 (bewerkt) Ik ben ook een groot fan van de LotR films. Heb alle 3 de films in de bios gezien en heb de eerste 2 thuis, 3e moet ik nog halen maar dat doe ik nog wel een keer. Ik vind de 3e het beste, ook vind ik het heel mooi dat elk deel een ander soort verhaal heeft. EDIT: is er trouwens ook nog iemand die de ring heeft? Ik zelf heb em niet maar wel eens soort van, ik zeg gewoon tegen iedereen dat ie van de LotR is Bewerkt: 6 juni 2004 door MightyDuck Reageren
Arjen Geplaatst: 16 juni 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 16 juni 2004 Haha. Ik denk niet dat zo'n ring bestaat. Ik weet het niet. :lol: Reageren
Lantyz Geplaatst: 17 juni 2004 Rapport Geplaatst: 17 juni 2004 Ja, die ringen bestaan. Zijn gemaakt naar voorbeeld van de 'echte' ring, en zijn allemachies duur. Of ze echt doen wat ze in de films laten zien weet ik niet zeker... De 'echte' ring is meegegeven aan de jongen die Frodo speelt Reageren
Joriz Geplaatst: 17 juni 2004 Rapport Geplaatst: 17 juni 2004 Je kan vast wel zo'n dure goodie kopen. Dan heb je de "echte" ring in goud. Bij elke film komen er wel hebbendingetjes uit. Ook bij computer spellen trouwens. GTA kleding kan je kopen op: http://www.rockstarwarehouse.com BTW: LOTR is maar een film (niet echt dus) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.