Jump to content

Verschillende MP4's?

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb een probleem met een .mp4 file.

Ik heb namenlijk laatst een home-made video van een kennis gedownload van ± 300 mb. Als .mp4 bestand. Aangezien ik het wel een leuk filmpje vond, heb ik het op mijn PSP Slim and Lite gezet zoals de handleiding dat zij. (de psp hoort gewoon mp4 bestanden af te kunnen spelen) Maar de psp zij dat er geen files gevonden waren in de VIDEO map. Nog een tutorial gezocht, hielp niks.

Na verder zoeken las ik ergens dat iemand het zelfde probleem had. Waar dus uitkwam dat er 'verschillende' mp4 files zijn. Er stond een converter genaamd PSP Video 9 bij en dat had ik gedownload en via een USB-stick op mijn eigen pc zonder internet gezet. (ik mag geen programma´s installeren op mijn pa´s pc) En ik kon het vervolgens niet op mijn pc installeren omdat hij tijdens de instalatie iets moest downloaden.

Maar na een heel verhaal is dit nu mijn uiteindelijke vraag: Hoe kan ik een .mp4 omzetten naar een .mp4 die mijn psp kan draaien met een low-spec programma dat zonder internet kan?

Ik hoop jullie genoeg infromatie te hebben gegeven en hoop ook snel bruikbaar antwoord te krijgen.

:cya:

Geplaatst:

Misschien komt het door de resolutie. Ik heb een hele goede converter: Allok 3GP PSP MP4 iPod Video Converter, waar je de resolutie, kwaliteit en het soort bestand kunt kiezen. Zoek hem maar op internet. Lukt het niet, weet ik nog wel raad.

Geplaatst:
Misschien komt het door de resolutie. Ik heb een hele goede converter: Allok 3GP PSP MP4 iPod Video Converter, waar je de resolutie, kwaliteit en het soort bestand kunt kiezen. Zoek hem maar op internet. Lukt het niet, weet ik nog wel raad.

Kan ik deze ook gebruiken om MPEG naar MTV t voncerteren?

Geplaatst: (bewerkt)
probeer >>dit<< eens uit, is een mp4 converter voor oa ipod en psp.

Convert popular video formats to Sony PSP.

:cya:

Werkt jammergenoeg niet.

Pc loopt vast tijdens het converten.

Heel erg bedankt voor jullie hulp. Jammergenoeg werkt het niet. Ik ben nu de psp videoconverter van AVS aan het downloaden. Reclame hier op GTAF en er stond een plaatje van een psp bij.

Heeft het wel goed gecovert, maar mijn psp herkent het nog niet. Ik heb het gewoon in de VIDEO map staan. Ik snap er geen hol van.

Probleem verholpen! Sony heeft een beveiliging ingesteld waardoor je alleen video files tot een bepaald aantal mb in de video map kan zetten. Maar het kna wel via een klein omweggetje. Het was dus niet de fout van de conveter, maar die van de beveiliging. :Y

Bewerkt: door warrock_123_321

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...