gammie_ Geplaatst: 25 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2008 Ik heb voor het eerst wat met smudge gedaan en een beetje met brushes gewerkt. Meestel probeer ik wat met C4D's of stocks (stock zit trouwens wel in V2). Heb dus weer wat anders geprobeerd: V1 V2 Bij beide sigs weet ik niet wat ik met mijn tekst aanmoet, dus tips daarover zijn welkom. Verder wil ik bij V1 die 2 border lijnen dunner, maar weet niet hoe je dat precies doet. Rate's en tips zijn van harte welkom Reageren
M4X Geplaatst: 28 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2008 Leuke sigs, de lichteffecten vind ik bij beide sigs goed, ook zijn ze wat te fel en de render heb je ook goed ingeblend. Wel vind ik het jammer dat zowel bij versie 1 als 2 het kleurgebruik een beetje eentonig is, probeer hier wat meer variatie in te brengen om het wat kleurrijker te maken. Ik zou bijvoorbeeld nog wat brushes toevoegen, of een gradient map met een aantal kleuren. Verder vind ik het jammer dat je bij V2 de render ook verkleurd hebt, dit staat niet echt mooi en het maakt het kleurgebruiker nog eentoniger. De tekst vind ik leuk geprobeerd, en met wat meer effecten en wellicht een ander lettertyper zou het erg mooi zijn geweest. Probeer hier dus gewoon nog wat mee 70% Verder wil ik bij V1 die 2 border lijnen dunner, maar weet niet hoe je dat precies doet. Persoonlijk zou ik met de 'rectangular marquee tool' te werk gaan, deze vind je linksbovenin. Hiermee kan je het stuk weghalen wat je niet wilt, totdat 'ie dun genoeg is. Hier is echter wel wat precicie voor nodig, dus ik raad je aan om zover mogelijk op je signature in te zoomen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.