Jump to content

Geen comedy club en safehouse?


koetje

Recommended Posts

Beste forumleden,

Ik moest helaas opnieuw beginnen met IV maar nu ik op het 2e eiland ben (manhatten) kan ik niet in de comedy club en volgens mij had ik hier ook een savehouse die ik nu niet heb?

Ik ben verder dan eerst alleen heb ik de missies waarbij je auto;s moet stelen overgeslagen. Ligt het hier aan misschien?

Comedy club ftw dus svp uitleg hoe ik in de club kan komen, hij staat ook niet in het lijstje bij locaties taxi.

Link to comment
Delen op andere websites

Hoe bedoel je: geen safehouse? Geen safehuis aangegeven op de radar? Als ik gelijk heb: Kijk even of je niet heel toevallig in een missie zit die toevallig weinig invloed heeft op de radar (kan me namelijk wel zo'n missie herinneren).

De comedy clubs zijn op deze plaatsen te vinden.

Veel succes!

Link to comment
Delen op andere websites

Het 1e savehouse kun je krijgen na de missie Roman's Sorrow. En het 2e savehouse krijg je na de missie Holland Nights, dan moet je kiezen om Playboy X[/font] te vermoorden, en dat krijg je zijn huis.

Inderdaad, je zal nog enkele missies moeten spelen voordat je ook een savehouse in Algonquin krijgt. Ook zal je pas na een tijdje dan de comedy club en andere uitgaansplekken kunnen betreden.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben al bij Holland Nights en kan niet in de comedy club. Hij staat niet op de radar, niet in het lijstje van locaties als ik een taxi neem en niet in het lijstje van uitgaans opties als ik iemand opbel. Bovendien wanneer je net aankomt in manhatten heb je toch meteen een savehouse? Die heb ik ook niet :N

Dus heb geen comedy club en geen één savehouse op 2e eiland.

EDIT: @ Hanneswasco: Ik ben verder dan ik eerst was, heb een X, een E en een F op me radar en dat zijn missies die ik nog niet eerder heb gedaan. Dus hoe komt het dat ik die club nog niet in kan?

Bewerkt: door koetje
Link to comment
Delen op andere websites

Heb playboy x vermoord maar kan nog steeds de missie deconstruction site doen en heb zijn huis ook niet gekregen ofzo, klopt dit?\

Beetje vreemd, hij leeft weer?

Ik volg je even niet hoor. Je zegt dat je Playboy X hebt vermoord, maar dat zul je pas in de missie 'The Holland Play' moeten doen, niet eerder dus. Je kan de overige missies voor deze missie gewoon doen en je krijgt dan nog geen huis. Je zult zijn huis pas erven als je hem dus in de missie The Holland Play vermoord, eerder niet. Speel dus nog even door en vermoord hem bij de zojuist genoemde missie. Als je hem eerder dood in een andere missie, zal hij weer tot leven komen. Ik hoop dat dit de informatie is die je nodig hebt, je bent namelijk wat onduidelijk.

Bewerkt: door Jay;
Link to comment
Delen op andere websites

Sorry dat ik wat onduidelijk was.

Ik dacht dat ik hem vermoord had maar blijkbaar is het dus iemand anders, in de missie voor de politie agent.

Nog steeds vraag ik mij af waarom ik eerst wel in de comedy club kon en met mijn nieuwe game niet, terwijl ik een stuk verder ben met missies.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...