Jump to content

Playstation 3

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Beste Forumleden

Mijn playstation 3 speelt video's zwart-wit af

De gedownloaden video's en de BD's spelen in zwart-wit af

DVD heb ik nog niet geprobeerd, maar die spelen vast ook wel in zwart-wit af

De spellen spelen gewoon wel in kleur af

Weet iemand een oplossing, dat ze weer in kleur afspelen.

Alvast bedankt voor jullie meldingen

Bewerkt: door Wiermans
met welk soort kabels speel jij??

De kabels die zijn begeleverd bij de playstation 3. Ik heb de kabels al gecheckt

Alle kabels zitten er goed in

Bewerkt: door Wiermans
Geplaatst:

aan kabels ligt het volgens mij niet, anders zou alles zwart wit zijn...

dit is denk ik een PS3 software probleem...

Wil je wel even aangeven welke filmpjes (ik verneem dat je het over trailers heb) zwart-wit afspelen, omdat sommigen (zoals die voor Killzone 2) gewoon weinig andere kleur hebben :puh:

anders raad ik je ook aan om Sony te emailen...

Wat voor TV heb je? Het lijkt me sterk, maar het kan zijn dat je TV alleen maar NTSC afspeelt, en dus niet PAL BRD's en DVD's kan afspelen... Of omgekeerd natuurlijk.

Bewerkt: door Galiorix
Geplaatst:
Wat voor TV heb je? Het lijkt me sterk, maar het kan zijn dat je TV alleen maar NTSC afspeelt, en dus niet PAL BRD's en DVD's kan afspelen... Of omgekeerd natuurlijk.

zo ver ik weet is NTSC en PAL alleen voor de console, en heeft de tv weer een ander systeem...

maar als dat zo zou zijn, waarom kan hij dan wel kleuren tv kijken?

maar ik zou alsnog PS emailen...

Geplaatst:

Ik raad je aan om maandag gewoon even de klantenservice van sony te bellen.

Misschien kunnen zei jou verder helpen, want volgens mij licht het aan de software van de ps3.

Maar sinds wanneer heb je het probleem, misschien is je laatste update een beetje verkeerd gegaan :puh:

Geplaatst:

De gedownloade video's waren eerst wel een kleur.

En toen ik een nieuwe video gedownload had,

was die in zwart-wit en toen de rest van de video's waren ineens ook zwart-wit.

Ik heb inderdaad een oude TV, maar waarom waren ze eerst in kleur en daarna niet?

Door de laatste update van de PS3 worden alle video's die 60 hz zijn, ook daadwerkelijk in 60 hz getoond. Eerst werd alles in 50 hz getoond. Je tv kan dus duidelijk geen 60 hertz aan.

Bewerkt: door gta_rulez
Geplaatst:

zo ver ik weet is NTSC en PAL alleen voor de console, en heeft de tv weer een ander systeem...

maar als dat zo zou zijn, waarom kan hij dan wel kleuren tv kijken?

maar ik zou alsnog PS emailen...

Ik heb PS2 games en DVD films die in NTSC zijn, en die zijn zwart wit op onze TV omdat onze TV alleen maar PAL kan weergeven. Het maakt ook niet uit of ik die films in mijn PS2 of in onze DVD speler doe, als ze NTSC zijn, zijn ze zwart. Overigens klopt het antwoord van gta_rulez denk ik wel, want als ik TDU op onze TV in 60 Hz mode doe, is alles ook zwart wit.

Geplaatst:

Je kan de instellingen veranderen in 50Hz. Maar dan spelen ze nog af in zwart-wit

Maar ik wou wel begin volgend jaar een nieuwe TV kopen. Maar tot die tijd wou ik wel dat de films in kleur afspeelde.

Geplaatst:

Die instellingen veranderen heeft op een of andere manier geen nut. Hij blijft ze rustig op 60 afspelen. Hier baal ik ook van, omdat mijn beeld dan een stuk minder scherp is.

Die instellingen veranderen heeft op een of andere manier geen nut. Hij blijft ze rustig op 60 afspelen. Hier baal ik ook van, omdat mijn beeld dan een stuk minder scherp is.

EDIT: Het is al opgelost met de nieuwe update

Bewerkt: door DaRick1993
Geplaatst:

Dit heeft meer met de PlayStation 3 zelf te maken dan met computer hardware. Bij deze verplaatst naar Consoles & Game Events. :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...