Jump to content

Spiderman, Fantasy en Bond

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik ben weer eens bezig geweest met Photoshop de afgelopen weken. Met als resultaat drie signatures waar ik toch wel trots op ben. De laatste signature heb ik voor het forumlid Fiegel5 gemaakt, vandaar dat zijn naam erop staat.

15n0dmo.jpg

2vvtgdj.jpg

j9oi8w.jpg

Aangezien ik erg slecht ben in de tekst, heeft Ice Banana me daarmee geholpen. Rates zouden dus erg mooi zijn, kies zelf maar uit wat je wilt raten.

Geplaatst:

Die van spiderman en fantasy zijn erg mooi, goede kleuren gebruikt op de achtergrond, de james bond vind ik iets minder na mijn mening de achtergrond vind ik er niet echt bij passen maar door de goede kleuren te gebruiken maakt het hem toch wel weer mooi.

spiderman 7/10

fantasy 8/10 (vind dees toch net iets mooier dan de spiderman)

james bond 6/0

Goed werk Jay _O_

:cya:

Geplaatst:

Spiderman:

Serieus, ik vind hem erg mooi. Je hebt een hele mooie BG gemaakt, en de kleuren passen gewoon perfect bij elkaar. Alleen is in deze sig een beetje te veel zwart gebruikt naar mijn mening. Maar als je het anders bekijkt past het er juist goed bij. Mooie render, en ook ingeblend zo te zien. Niet echt duidelijk, maar dat moet ook niet. De effecten heb je ook zeer mooi gedaan. Echt super! De tekst heeft IB ook mooi gedaan :puh: Mooi font, en goed overlopende kleuren in de tekst. Alleen 'By Jay;' is bijna niet zichtbaar. 8.5! Zeer mooi!

Fantasy

Ook een mooie sig, alleen ik vind hem wat minder dan Spiderman. Je hebt weer een mooie BG gemaakt, die er goed bij past. Wel veel zwart, en dat vind ik eigenlijk niet passen bij een Fantasy Sig. De render vind ik niet echt goed uitgekozen. Had beter een andere kunnen zijn denk ik. Verder heb je mooie kleuren gebruikt. Maar dan gaan we naar de tekst. Ik zie ergens 'Jay;' staan. In het roze. Maar dat is bijna niet zichtbaar. Ik moet echt goed kijken om te zien wat er staat. Had ook wel een andere kleur kunnen wezen, en wat duidelijker. 6,5! Mooie sig, alleen minder als de anderen.

Bond

Weer een hele mooie signature, waar Fiegel erg blij mee moet zijn. De kleuren op de BG zijn weer erg mooi gedaan. Het zwarte past er nu perfect bij! De streepjes die je hebt gebruikt op de BG zijn ook leuk gedaan. Het past er ook wel bij :) Render is ook leuk, en volgens mij ook ingeblend. De tekst kan ik niet zien? Ja, ik zie iets heel donkers, in de linker onder hoek. Maar dat is het ook wel. Ik zie niet wat er staat. De effecten op de render, en op de BG heb je ook erg mooi gedaan. Echt een mooie sig! 9!

KUTGW!!!

Geplaatst:
Dank jullie wel voor de mooie rates. Iemand die nog wilt raten?

Ik wil ook nog wel even mijn mening geven. :puh: Dat je een beetje trots bent is best te begrijpen, want over het algemeen zijn het 3 geslaagde signatures. Ik zal even beginnen met de signature die ik het mooiste vind: de Fantasy signature. Ik vind dit een erg geslaagde signature. Mooi ingeblend, kleuren passen goed bij elkaar, de tekst is mooi, ik heb er in feite weinig op aan te merken. Ik vind de linkerkant van de signature wel een klein beetje druk, maar het kan opzich nog wel, 't is niet té druk. Wel vind ik die witte waas over het haar van dat meisje een beetje jammer. Ik weet niet of dat bij de orginele render al zo was, maar zo nee, dan zou ik de opacity van die waas-layer toch een stukje lager gezet hebben. Maar alles bij elkaar vind ik het een erg geslaagde signature. :) Als je zulke mooie signatures kunt blijven maken, dan komt het helemaal goed. Dan je Spiderman signature: deze vind ik eerlijk gezegd wat minder. Over het algemeen oogt dit zeker niet als een lelijke signature, maar er zijn toch wat dingen die het geheel wat verpesten. Sowieso vind ik de signature op veel plekken wat overbelicht en te druk, door al die vonkjes en flitsjes en lichtstraaltjes. Maar wat ik vooral jammer vind is de linkerkant van de signature. Om eerlijk te zijn vind ik dat je hier een nogal vreemd effect hebt toegepast, en ik vind het ook niet echt mooi. Het verpest het geheel van de signature een beetje, en dat is jammer. De overgang van licht naar donker klopt gewoon totaal niet, wat aan de rechterkant van de signature wel het geval is. Deze niet kloppende overgang vind ik persoonlijk niet mooi, maar misschien denk jij daar anders over. Wel vind ik dat je bij deze signature goed gebruik hebt gemaakt van de kleuren. De kleuren passen goed bij elkaar waardoor het als een geheel oogt. Maar zoals ik al eerder in mijn rate zei, een geheel maak je niet alleen met de juiste kleuren maar ook met het juiste contrast tussen licht en donker. Verder wel mijn complimenten over de tekst en over het inblenden van de render, deze vind ik alle twee goed geslaagd. Misschien zou het trouwens wel leuk nóg leuker staan als je het Spiderman font (klik) voor de tekst had gebruikt. Kortom, zeker geen lelijke signature, maar probeer de volgende keer wat meer op een kloppende overgang tussen licht en donker te letten, en wees voorzichtig dat je niet al te veel vonkjes/lichtflitsjes e.d. gebruikt. Dan je James Bond signature. Sorry, maar deze vind ik toch echt het minste. Ik vind er veel te weinig kleur inzitten, en ik vind de achtergrond absoluut niet bij de render passen (ja, behalve dan dat de render en de achtergrond allebei bruine kleuren bevatten). Ik vind dat je op de achtergrond veel te veel lichtflitsen en rare effectjes hebt gebruikt, en ik vind het ook niet echt één mooi geheel. Ik zie aan de linkerkant van de signature weer hetzelfde effect als bij de Spiderman signature, en ook bij deze signature vind ik dat niet mooi staan. Het licht klopt ook niet echt. Je ziet aan de rechter kant van Bond's gezicht (vanaf ons gezien) een grote lichtflits, maar de rechterkant van van zijn gezicht is wel donker. Verder vind ik in deze signature zelfs de tekst helaas niet mooi. Hij ziet er nogal pixelachtig uit, met een te dikke schaduw. En ook de dikke zwarte border past niet goed bij deze signature. In de Spiderman signature zit veel zwart, en loopt een stuk van de signature zelfs min of meer over in de zwarte border. In dat geval past het. Maar in de James Bond signature zit bijna geen zwart, en dan maakt zo'n dikke zwarte border het er niet mooier op. Deze signature vind ik al met al helaas echt niet geslaagd. Tja, een hoop gezeur en kritiek over die signature, maar ik bedoel het niet slecht, want uiteindelijk heb je er meer aan dan een ongemeende positivie reactie. :puh:

Ik hoop dat je wat aan mijn tips hebt gehad. Blijf vooral mooie signatures maken zou ik zeggen, keep it up! :)

Geplaatst:

Goed werk Jay;! Ah wie zou ik zijn dat ik de Bond sig niet rate (Fiegel6 denk ik).. Ik vind hem natuurlijk zelf erg mooi, alleen de tekst is wat minder. Maar daar hebben we het over gehad, ik geef deze een 8,9..

(sorry voor de korte rate)

Geplaatst:
Tekst.

Kijk, dat is een rate waar ik echt iets mee kan. Ik geef je groot gelijk, bij Spiderman en Bond is dat linker effect (ik geloof dat je de clipping masks bedoelt) niet goed tot zijn recht gekomen. Ik had gewoon zin om wat nieuwe dingen uit te proberen die ik eigenlijk in alle 2/3 de sigs heb toegepast. Vooral de belichting van Spiderman klopt ook niet helemaal. Het was de bedoeling om zijn hoofd naar voren te laten komen met behulp van licht effecten maar dat is waarschijnlijk niet even mooi uitgepakt als ik gehoopt had. Ik ben inderdaad op zoek geweest naar Spiderman fonts maar wat ik ook probeerde, het stond gewoon niet. Vandaar dus een andere font die ik eigenlijk best vind passen. Al met al ben ik zeker blij met je rate, BaasB. Ik zal de tips proberen toe te passen op de volgende sigs die ik zal maken. Bedankt! _O_

Geplaatst:

Ik zal het even kort houden. ^_^

Spiderman:

Mooie sign weinig over te zeggen in de positieve zin, alleen het lettertype is maar gewoontjes. 9/10

Fantasy:

Ook een mooie sign.

Alleen die vierkantjes die na Jay staan vind ik maar raar. :7 8/10

James Bond:

Ook heel mooi. ^_^

Alleen vind ik James Bond een beetje te donker. 8/10

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...