CjThaBest Geplaatst: 26 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2008 Hoe zet ik IMG (afbeeldingen) om in TXD bestanden? Reageren
SubaruFreak Geplaatst: 26 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2008 Openen met imgtools 2.0 en dan zie je alle .txd bestandjes en dan rechter muisknop op degene en dan kan je extracten? Ik hoop dat je dat bedoeld anders moet je ff wat duidelijker zijn Imgtools 2.0 is [HIER] te downloaden Reageren
CjThaBest Geplaatst: 26 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 26 oktober 2008 Openen met imgtools 2.0 en dan zie je alle .txd bestandjes en dan rechter muisknop op degene en dan kan je extracten? Ik hoop dat je dat bedoeld anders moet je ff wat duidelijker zijn Imgtools 2.0 is [HIER] te downloaden Dit is behoorlijk lastiger het moet via TXD wordshop Reageren
Beagle Geplaatst: 26 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2008 Je moet txd workshop openen, nieuwe txd, dan op "insert" op je toetsenbord of naar image > new, dan druk je op import en selecteer je je bmp of tga plaatje. Dan geef je het de juiste naam en ga je naar image > compress all images Reageren
CjThaBest Geplaatst: 26 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 26 oktober 2008 beagle, ik zou je willen kussen van blijschap echt heel bedankt!!!! Reageren
Beagle Geplaatst: 26 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2008 Dat is aardig Alleen je post zodrekt een probleem dat je textures het ingame niet doen Reageren
CjThaBest Geplaatst: 26 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 26 oktober 2008 Dat is aardig Alleen je post zodrekt een probleem dat je textures het ingame niet doen Wat niet doen??? het werkt perfekt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.