ken9 Geplaatst: 26 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2008 Onderwerp: soccer Soort design: signature Size design: max. 500-200 Render: mag Animatie: mag Premade: mag Tijd van inlevering: mijne komt na de jouwe Opmerking: succes
Visser23 Geplaatst: 26 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2008 (bewerkt) Ik had al 1tje bewaard voor een battle. Uploaden is sloom, dus ik post hem zo Hier is ie: Bewerkt: 26 oktober 2008 door Visser23
ken9 Geplaatst: 26 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 26 oktober 2008 (bewerkt) visser23: ken9: stemmen! Bewerkt: 26 oktober 2008 door ken9
ken9 Geplaatst: 26 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 26 oktober 2008 ze zijn allebei klaar staan in de vorige post duss stemmen!!!
Sprunk Geplaatst: 26 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2008 Stem: Visser23 Omdat: Ik de sig van Ken9 niet zo mooi vind, en ik vind hem een beetje pixelig. De sig van Visser23 is mooier, hij heeft leuke effecten toegepast en het geheel is best mooi. De Effecten van Ken9 hebben gewoon een beetje verkeerd uitgepakt naar mijn idee.
GekkieJ01 Geplaatst: 26 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2008 Stem - Visser23 Waarom? Omdat ik net zoals de bovenstaande post de sig van Ken9 een beetje té rommelig vind, de sig van Visser23 is daarintegen heel erg overzichtelijk, ook mooi gebruik gemaakt van de effectjes zo ook licht instraal naar Keane toe.
Visser23 Geplaatst: 27 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2008 Dankje voor de rates. Nog meer mensen die willen stemmen?
Hanneswasco Geplaatst: 27 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2008 Mijn stem gaat ook naar Visser23. Visser, je sig is iets te groen, waardoor het eentonig wordt, en dus nogal saai. Je render vind ik ook niet zo goed ingeblend, waardoor het er opgeplakt lijkt. Verder zijn dit al mooie effectjes voor iemand die nog niet zo lang Photoshopt, en dus al zeer goed voor jou. Je tekst is nogal onduidelijk, een stroke er rond kon best wel. Ken, jouw sig vind ik iets minder. De effecten rond de render zijn niet mooi, vooral rond z'n hoofd. Maar de achtergrond effectjes rond de render vind ik dan weer wel mooi. Verder kon de tekst ook nog wat meer passend worden, door er een gradient op te gooien en wat effectjes rond te maken.
gammie_ Geplaatst: 27 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2008 Ik vind het een erg moeilijke keuze, zo heeft Visser23 zoals de meeste al zeiden de boel overzichtelijk en niet al té druk, terwijl Ken9 daar in tegen zijn signature weer wat drukker heeft, met name de effecten bij de render. Zo vind ik bij de signature van Visser, dat de tekst wat te eenvoudig en standaard is. Ook had het mooier gestaan als de render wat meer ingeblend was. De background is daar in tegen wel zeer geslaagd Over de signature van Ken9. Wat me meteen opvalt is dat je veel effecten hebt gebruikt bij je render, het is op zich een heel gaaf effect, alleen valt het me tegen dat dat ten koste is gegaan van je render ''gezicht'' het wordt dan inderdaad eerder wat pixel achtig, dat is toch een minder puntje. Je tekst is dan weer heel goed gelukt, het past bij je signature en is lekker duidelijk. Je background is ook goed gelukt, je hebt er echt verschillende effecten op toe gepast en dat vind ik wel mooi. Conclusie Na lang nadenken gaat mijn stem toch naar Ken9, aangezien de effecten best mooi zijn en de signature veel uitstraalt, ook wat warmer. Alleen jammer van het gezicht van de render.
ken9 Geplaatst: 28 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 28 oktober 2008 Ik vind het een erg moeilijke keuze, zo heeft Visser23 zoals de meeste al zeiden de boel overzichtelijk en niet al té druk, terwijl Ken9 daar in tegen zijn signature weer wat drukker heeft, met name de effecten bij de render.Zo vind ik bij de signature van Visser, dat de tekst wat te eenvoudig en standaard is. Ook had het mooier gestaan als de render wat meer ingeblend was. De background is daar in tegen wel zeer geslaagd Over de signature van Ken9. Wat me meteen opvalt is dat je veel effecten hebt gebruikt bij je render, het is op zich een heel gaaf effect, alleen valt het me tegen dat dat ten koste is gegaan van je render ''gezicht'' het wordt dan inderdaad eerder wat pixel achtig, dat is toch een minder puntje. Je tekst is dan weer heel goed gelukt, het past bij je signature en is lekker duidelijk. Je background is ook goed gelukt, je hebt er echt verschillende effecten op toe gepast en dat vind ik wel mooi. Conclusie Na lang nadenken gaat mijn stem toch naar Ken9, aangezien de effecten best mooi zijn en de signature veel uitstraalt, ook wat warmer. Alleen jammer van het gezicht van de render. denk dat niemand meer stemt feli visser23
Visser23 Geplaatst: 28 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2008 Het kan nog hoor. Misschien stemmen er zometeen nog wel 6 mensen. Het gaat door tot 12 uur vannacht, dus alles kan nog gebeuren.
M4X Geplaatst: 28 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2008 Ik stem ook op Visser23, helaas ken9.. Beide signatures steken ongeveer hetzelfde in elkaar, qua kleur tekst en stijl, maar de grootste reden die de signature van Visser net wat mooier maakt is dat de render daar niet vervormd is. De tekst vind ik echter wel wat beter bij Ken9, voorale weerspiegeling van 'Wayne Rooney' geeft de finishing touch. Visser, bij jou vind ik de tekst wat te eentonig qua effecten en in vergelijking met de kleuren van je signature. Wel vind ik bij jou signature alle andere effecten veel beter, de render komt er echt uit door de brushes en door de effecten, en dat felle donkere groen spreekt me ook aan. De border vind ik bij beide signatures niet zo heel fraai, hij is niet echt goed zichtbaar en te dik. Verder is het enige wat ik bij Visser mis in vergelijking met ken9 een mooi lichteffect, die ik overigens echt geslaagd vind bij Ken. KUTGW heren.
-Matthijs- Geplaatst: 29 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2008 Visser23 verdient een punt met deze overwinning en heten we van harte welkom in de ranking! Aangezien Ken9 nog niet opgenomen is in diezelfde ranking, veranderd er voor hem niets. Visser23: +1 Ken9: - Closed en updated.
Recommended Posts