Jump to content

ps3


TalkingPear

Recommended Posts

Hoi sints een maand kan ik niet meer online met Gta4 battlefield bad company en burnout paradise.

Hij zegt dat ik geen verbinding maak.

Ik heb draadlooze verbinding en ineens deed hij het niet.

moet ik een kabeltje leggen of weten jullie wat.

Redfire18

Link to comment
Delen op andere websites

Playstation 3?

Kijk bij de instellingen bij verbindingen oid, of het daar nog wel op draadloze internet verbinding is ingesteld, en controleer of de router nog is aangesloten.

Kabeltje leggen is in de meeste gevallen wel sneller gamen, dus dat kan zoiezo nooit kwaad. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Wat ik je aanraad, dat gebruik ik zelf ook voor zowel internet op de PC als internet op de PS3, is het gebruik van de stroomdraden. Dat werkt snel en is effectief, waarbij je ook nog geen last hebt van lange kabels door je kamer/huis. Misschien wel een eenmalige investering, maar dan heb je ook wat. Zelf gebruik ik er één van Devolo, en het werkt simpel: steek de kabel in je router, en de andere kant in het stopcontact, steek bij je pc/ps3 het apparaatje in het stopcontact en de andere kant van de kabel in je ps3/pc.

Meer informatie: klik

Prijs: dat verscheelt nogal. De starterskit (dus 1 aansluiting voor router, 1 voor pc en 2 draden van het apparaat tot router/pc) is te vinden vanaf €80. De uitbreiding (voor als je meerdere pc's/router's hebt (wij hebben er thuis stuk of 6)), kan je krijgen voor rond de 50 euro (misschien ook wel minder hoor, vraag na in de winkel!).

Er is zelfs de mogelijkheid om op die manier wireless te doen. Zo wordt dLAN en wLAN gecombineerd! Je steekt dan een draad in de router en in die aansluiting bij het stopcontact, vervolgens doe je in de buurt van de computer ook zo'n ding in het stopcontact, en gaat het wireless naar de computer of laptop. Je kunt dan zelfs een draad aansluiten op je computer, en wireless met je laptop (bijvoorbeeld). Of een computer met draad en ps3 met wireless! Het voordeel hiervan is dat het signaal niet tegen wordt gehouden, omdat het vrij dicht in de buurt is.

Meer informatie: klik

Prijs: ook dit verscheelt weer, heb de starterkit's gezien voor €85, maar ook voor €150.

Plaatjes

awb_2_nl.jpganwendungsbeispiel2.jpg

Links: kabel. Rechts: Draadloos én kabel.

packshot_devolodlanhighspeedstarterkit_eu_rgb72_250.jpgpackshot_devolo_dlan_wireless_extender_starter_kit_eu_rgb72_250px.jpg

Links: systeem via kabel. Rechts: systeem via draadloos én kabel.

Zoals ik al zei, even een investering (is best een hoop geld!), maar daarvoor heb je wel zonder veel gedoe goed internet. En niet te vergeten dat als je pc en ps3 niet op dezelfde plek staan, kan je het apparaatje uit het stopcontact halen, meenemen, en ergens anders in het huis gewoon weer in het stopcontact steken. Reuze handig, en je kunt altijd nog je ouders lief aankijken ^_^!

Link to comment
Delen op andere websites

@Dutchy

zo'n systeem heb ik nog nooit gezien, en miss dat ik het zelf ook nog es koop, maar ik heb een vraag

als je met de draad twee of meer dingen aan je internet via stroomnetwerk wil koppelen, moet je dan ook twee stekkers van je router/modem in het stopcontact doen, of kan je met 1 al met twee of meer pc's op het internet tegelijk?

Link to comment
Delen op andere websites

je kan het beste, rechts achter je PS3 op het kleine groene knopje drukken, daarna de stekker erin doen, en de groene knop drukken :cya:

:duh:

juist...

punt 1, eerst moet je ook van achter de stroom van je PS3 zelf inschakelen

punt 2, de knop om de stroom in te schakelen bij dat stekker doos ding is rood

punt 3, het gaat hier over internet, en niet over de PS3 zelf...

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...