Arthis Geplaatst: 26 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2008 Ik heb na een tijdje weer eens iets gemaakt: Heb hem even op een zwarte achtergrond geplaatst, dan komt hij beter tot zijn recht vind ik Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 27 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2008 (bewerkt) Ik vindt het niet echt een mooie sign. En die zwarte achtergrond maakt het er ook niet beter op. een 2/10 Bewerkt: 27 oktober 2008 door End Of The Riot Reageren
Kloep Geplaatst: 28 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2008 De twee bovenstaande rate's zijn natuurlijk onzin.. Hier heeft Arthis niks aan.. Arthis, ik heb wel eens beter van je gezien. De rechterhelft van de capuchon is te veel ingeblend lijkt het wel, waardoor je de muur er doorheen ziet. Wat die armen links precies doen weet ik niet, maar het ziet er een beetje raar uit Je tekst is wel mooi gedaan en ziet er goed uit. De achtergrond is een beetje gewoon. Door de effecten die erop staan wordt het al beter, maar daar had je denk ik wel wat meer nog mee kunnen doen. De zwarte vlekken staan ook een beetje raar. Ik denk dat we deze sig het beste kunnen vergeten Maar blijf oefenen! Succes. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.