Jump to content

Ik zoek de best betalende missies.

Recommended Posts

Geplaatst:

Hoi,

Wat is de meest beste betalende missie op GTA san andreas? Ik las op wikigta dat de missie op de docks in san fierro 1 van de meeste betalende missie is.. maar wat is juist het meest betalende missie, die zoek ik. Alvast bedankt :tu: .

Groet, Zaishen

Geplaatst:

met de missie op de docks in san fierro kun je inderdaad het meeste geld verdienen :Y

dan moet je auto's zoeken, en als je hen in perfecte staat aflevert, krijg je een boel geld, afhankelijk van welke auto.

als je alle auto's hebt verzameld, krijg je 350.000$, en per auto nog eens een bedrag. het zijn 3 keer 10 auto's, dus dan zit je over 1.500.000$ denk ik..

:cya:

Geplaatst:
met de missie op de docks in san fierro kun je inderdaad het meeste geld verdienen :Y

dan moet je auto's zoeken, en als je hen in perfecte staat aflevert, krijg je een boel geld, afhankelijk van welke auto.

als je alle auto's hebt verzameld, krijg je 350.000$, en per auto nog eens een bedrag. het zijn 3 keer 10 auto's, dus dan zit je over 1.500.000$ denk ik..

:cya:

oke die staat op 1.

en daarna op nummer 2 ??

beetje irritant srry.. maar kwil het gwn graag weten, alvast bedankt

groet, Zaishen

Geplaatst:

Sorry, maar ik snap je niet echt. Ik heb wel een idee wat je bedoeld. Alle informatie over Import/Export vind je op deze pagina van WikiGTA: Klik. Hoop dat je het nu begrijpt.

Succes!

Geplaatst:
Sorry, maar ik snap je niet echt. Ik heb wel een idee wat je bedoeld. Alle informatie over Import/Export vind je op deze pagina van WikiGTA: Klik. Hoop dat je het nu begrijpt.

Succes!

Hij vraagt zich af welke missie het meeste geld oplevert, hij zegt nergens dat hij de import/export missie niet begrijpt.

Alleen het volmaken van een lijst levert je al $350.000 op, en dan krijg je ook nog geld voor elke auto afzonderlijk! Dus inderdaad, zo kan je snel geld bijverdienen. Ik vind ook altijd de Burglary Missions wel goed verdienen, al ligt dat er maar net aan hoe goed je het kan, natuurlijk. :puh: Het meeste geld valt te verdienen tijdens het paardenracen: sla daar in de buurt op, zet het maximale bedrag in op het paard met de minste kans, win je: save nog een keer, verlies je: start je spel opnieuw op. Maar dit maakt het natuurlijk niet echt leuker...

Als je cheat, kan je natuurlijk gewoon "Hesoyam" gebruiken. Sneller geld verdienen, gaat niet. :puh:

@ hieronder: briljante uiteenzetting, ik had niet anders van je verwacht. :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...