Jump to content

far cry 2 map editor

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb nu 2 mooie multyplayer maps inelkaar gestoken,

maar hoe moet ik die uploaden dan mensen het kunenn downloaden ?

Geplaatst:

als je je maps hebt opgeslagen kan je ze later in het map communety menu publiceren ^_^

heb jij een ps3? dan kan ik je maps is bekijken :eten:

Geplaatst: (bewerkt)

als je je maps hebt opgeslagen kan je ze later in het map communety menu publiceren ^_^

welke knop is dat dan:p

ik druk op publiseren mijn map maar er staat niets

Bewerkt: door js007

welke knop is dat dan:p

ik druk op publiseren mijn map maar er staat niets

Hij moet aan eisen voldoen om erin te kunnen spelen.. Hij moet minimaal deathmatch kunnen.

Bewerkt: door Dvt
Geplaatst:

hey ik heb een hele andere vraag over de far cry map editer. is het mogelijk om maps die op een pc gemaakt zijn te spelen op een ps3?

misschien met een usb stick, of door ze te uploaden naar de ubi server ?

ik weet niet maar is het op een of andere manier mogelijk?

hey ik heb een hele andere vraag over de far cry map editer. is het mogelijk om maps die op een pc gemaakt zijn te spelen op een ps3?

Volgens mij niet, dat zijn namelijk hele andere bestanden denk ik.

Dat is een reden waarom er veel ontwikkelproblemen zijn voor PS3 spellen; een andere indeling...

Maar goed je kunt het altijd proberen. Overigens kun je evenveel doen met de console editor als de PC editor ;)

Bewerkt: door Dvt
Geplaatst:

Volgens mij niet, dat zijn namelijk hele andere bestanden denk ik.

Dat is een reden waarom er veel ontwikkelproblemen zijn voor PS3 spellen; een andere indeling...

Maar goed je kunt het altijd proberen. Overigens kun je evenveel doen met de console editor als de PC editor ;)

oke bedankt. maar ik vind de editor op de ps3 heel lastig omdat je geen muis hebt dus is de besturing heel moeilijk. maar ik ga even proberen of ik mijn muis kan gebruiken in de map editor. en de xmb kan ik die wel gebruiken maar in een spel heb ik nog nooit geprobeerd.

Geplaatst:
Weet iemand ook hoe je water plaatst?

Water kun je toevoegen door simpelweg de waterlevel te verhogen, die je (op de PC) onder Environment kunt vinden. De laagste punten op je map zullen zich eerst vullen met water, en naarmate je hogere waarden invult gebeurd dit ook bij hoger gelegen gebieden. Belangrijk is dus om goed op hoogtes en dieptes in de map te letten, alvorens je met water aan de gang gaat.

Geplaatst:

Oke, want ik had op een gegeven moment mijn hele map onder water staan :7 . En het was nog een woestijn ook :D .

moet die map dan aan alle eisen volden om te kunenn spelen

want er staat daar een deel van spam point maar wat moet ik dan doen want als ik teveelspam point zet dan lukt het ook niet .

edit: mijn 1ste map is klaar op psn je moet hem maar zoeken op mijn psn naam russiajs007

als je foutjes en bugs vind dan kan je het hier schrijven dan ga ik ze er alemaal uithalen en de map weer online zetten.

Bewerkt: door js007
  • 2 weken later...
Geplaatst:

Hoe kan ik goede brug maken? Ik wil brug maken tussen 2 bergen. Maar het lukt niet. Als er is kloof en ik zet brug dan is brug door bergen maar ik wil mooi midden van de brug boven de kloof. Ik bouw eerst plat daarna brug erop en ik verlaag de grond maar de brug gaat mee zakken naar beneden.

Waar moet je map doorheen komen:

Druk bij de Xbox360/PS3 op de start knop en ga dan naar Validations: hier moet de bij 'Map' alles aangevinkt zijn en ook minstens een andere spel mode. Als dit het geval is sla dan je map op en ga naar 'Publish My Maps'. Klik hier dan gewoon de map aan die je wilt publishen.

Mijn maps(X60):

Een van mijn maps heet: VILLAGE FIGHT.

Ik ben nu bezig aan een RaceMap.

@Studio...:

Maak op het ene eiland met de Terrain->Ramp tool de grond vlak(2x klikken). Doe hetzelfde op het andere eiland.

Nu is de grond vlak en kan je beginnen met de brug. Somming bruggen hebben een 'Begin/End(is hetzelfde)' en een 'Middle'. Begin met het 'Begin/End' stuk en maak er een 'Middle' aan vast. Ga nu naar 'Edit objects' tool om het 'Middle' stuk te kopieën en eraan vast te maken. Als je dan aan de andere kant bent maak je weer een 'Begin/End'.

Bewerkt: door lexus123
Geplaatst:
Kan je een map alleen bekijken als jezelf far cry 2 hebt?

Yep. En waarom zou je een map willen bekijken als je toch het spel niet hebt?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...