Jump to content

Videokaart updaten voor o.a Bully


AwiVC

Recommended Posts

Vreemd. Zet je bureaubladresolutie eens op een 32-bits kleurenmode. :)

En trouwens: Welkom. :)

bedankt voor het welkom heten:)

mijn bureau blad resolutie staat op 32 bit kleurenmode.

mischien komt het omdat het een download is. als ik hem origineel koop het wel doet?!

maar owu het graag eerst bekijken voor dat ik het koop:)

ik ga verder stuntelen met dit probleem

greetz maarten

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 maanden later...

Oké boys, het is misschien wat kort-dag maar ik ben morgen jarig :puh:

Nu heb ik dus een grafische kaart gevraagd aan mn moeder en ze wil graag een lijstje met wat de kaart moet kunnen (Oftewel wat ze moet vragen aan de meneer in de winkel :puh:).

Ik voel me altijd bezwaard om gewoon ee ntype op te geven omdat je er dan zelf een bedrag aan koppelt en het is een kadootje.

Ik kom op mezelf niet echt ver met het lijstje aangezien ik de technische termen niet altijd weet, het lijstje tot nu toe bevat eigenlijk alleen iets in de trend van; "Moet GTA IV en andere nieuwere spellen kunnen afspelen"

Nu vroeg ik me af of jullie dat lijstje wat completer kunnen maken, de specs van m'n PC staan al in het topic, misschien moet ik ook wat meer RAM erbij? Maar die Grafische Kaart is dus iig het kadootje van m'n moeder, die RAM sponsort een vriend dan misschien nog :puh:

Oja, er is wel een soort ruim bedrag, dat is rond de 100 euro, het liefst eronder want ik hou er nooit van heel dure kadootjes te krijgen ;p

Alvast bedankt!

Link to comment
Delen op andere websites

als je meoder in de winkel gaat vragen om een kaart die gta4 kan spelen word je zwaar opgelicht. De mensen die daar werken weten er echt niks van en willen alleen hun spul verkopen.

Er zijn niet echt veel goede kaarten voor 100 euro, maar een redelijk goede is bijvoorbeeld de HD3670(of was het 3870) van ati.

Link to comment
Delen op andere websites

als je meoder in de winkel gaat vragen om een kaart die gta4 kan spelen word je zwaar opgelicht. De mensen die daar werken weten er echt niks van en willen alleen hun spul verkopen.

Er zijn niet echt veel goede kaarten voor 100 euro, maar een redelijk goede is bijvoorbeeld de HD3670(of was het 3870) van ati.

voor 89 euro als ik het goed heb heb je al de ati hd3870 dus ja

Link to comment
Delen op andere websites

  • 6 maanden later...

Hoi allemaal,

Ik heb ook last van deze foutmelding, wat kan ik eraan doen?

Ik heb een Acer Aspire 5102, Windows XP, service pack 3 en de nieuwste DirectX.

AMD Turion64 x2 TL-50 (1.6 GHz, 512 KB L2 cache total, 256 KB on each core)

1 GB 533 MHz DDR2 RAM (2 x 512 MB)

120 GH Hitachi 4200 RPM HD

15.4-inch WXGA Acer CrystalBrite screen

ATI Radeon xPress 1100 integrated graphics card

Dual layer DVD +/- RW combo with lightscribe?

Windows Media Center Edition 2005

Atheros Wireless 802.11 a/b/g with Signalup high efficiency antennae

8-cell battery with a max of 4.5 hrs battery life with settings on low

Mvg, Niels

Bewerkt: door NxRs
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

Hoi allemaal,

Ik heb dus gister Bully gekocht en kreeg gelijk het zelfde probleem als hier al door de topicstarter werd genoemd. Ik heb een beetje het topic doorgelezen en ik begrijp wel ongeveer wat ik nu moet doen. Ik vroeg mij alleen af of jullie, aan de hand van mijn pc gegevens konden afleiden wat ik het beste zou kunnen updaten voor Bully en naar wat.

Processor:

AMD Athlon 64 3500+

Memory:

1024MB DDR3200 Kingston

Hard Drive:

Maxtor 200GB 6B200P0

Video Card:

Point of View GeForce 6600GT 128MB

Monitor:

TFT-monitor 17 IISonic

bedankt :)

Bewerkt: door Chen77
Link to comment
Delen op andere websites

Je systeem is redelijk outdated. M.a.w. de onderdelen zijn nogal oud en daarom is het niet echt slim om het spul te upgraden: de snelheid kan nooit 100% benut worden omdat andere componenten te langzaam zijn. Als je er nu een nieuwe videokaart in gooit kan die nooit 100% optimaal werken omdat je CPU te langzaam is. Je CPU is waarschijnlijk 754`en daar worden geen (snellere) processors meer voor gemaakt, dus die kan je al niet upgraden. Ik zou gewoon sparen voor een compleet nieuw systeem als je recentere spellen wilt kunnen spelen...

Link to comment
Delen op andere websites

Je systeem is redelijk outdated. M.a.w. de onderdelen zijn nogal oud en daarom is het niet echt slim om het spul te upgraden: de snelheid kan nooit 100% benut worden omdat andere componenten te langzaam zijn. Als je er nu een nieuwe videokaart in gooit kan die nooit 100% optimaal werken omdat je CPU te langzaam is. Je CPU is waarschijnlijk 754`en daar worden geen (snellere) processors meer voor gemaakt, dus die kan je al niet upgraden. Ik zou gewoon sparen voor een compleet nieuw systeem als je recentere spellen wilt kunnen spelen...

Daar was ik al bang voor :( maar bedank, hoeveel zal zo'n aardige gamecomputer me tegenwoordig kosten?

Link to comment
Delen op andere websites

Je systeem is redelijk outdated. M.a.w. de onderdelen zijn nogal oud en daarom is het niet echt slim om het spul te upgraden: de snelheid kan nooit 100% benut worden omdat andere componenten te langzaam zijn. Als je er nu een nieuwe videokaart in gooit kan die nooit 100% optimaal werken omdat je CPU te langzaam is. Je CPU is waarschijnlijk 754`en daar worden geen (snellere) processors meer voor gemaakt, dus die kan je al niet upgraden. Ik zou gewoon sparen voor een compleet nieuw systeem als je recentere spellen wilt kunnen spelen...

Daar was ik al bang voor :( maar bedank, hoeveel zal zo'n aardige gamecomputer me tegenwoordig kosten?

Voor 600 heb je al heel wat.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...