W3sl3y Geplaatst: 2 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 april 2005 In het intro filmje van SA zie je dat CJ zijn koffer pakt ergens in een vliegveld. Waar hebt Rockstar dit vliegveld(je) verstopt??? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 2 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 april 2005 In het intro filmje van SA zie je dat CJ zijn koffer pakt ergens in een vliegveld.Waar hebt Rockstar dit vliegveld(je) verstopt??? Heel hoog boven het veld. Daar kun je niet zomaar komen. Je kunt er komen met een ARMAX (gebruik even de zoekfunctie) of anders via Blue Hell. Zoek daarvoor even op Verboden Tattoo's. Met de ARMAX is het een stuk makkelijk dan de 2e manier. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
W3sl3y Geplaatst: 2 april 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 april 2005 dus heel hoog boven het vliegveld is een kamertje ofzo en daar liep CJ duz in het filmpje... oke ps. ik heb toch geen armax duz kom er toch nooit. en via blue hell kan je toch niet omhoog vliegen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 2 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 april 2005 dus heel hoog boven het vliegveld is een kamertje ofzo en daar liep CJ duz in het filmpje... Ik weet niet waar het zit. Hij kan best boven Mnt Chilliad zitten. Daar is geen logica in te ontdekken. ps. ik heb toch geen armax duz kom er toch nooit.en via blue hell kan je toch niet omhoog vliegen Je kunt via via bij verschillende interieuren komen (bijv. ook in Liberty City en die ligt ook hoog). Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
THUNDER Geplaatst: 3 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 april 2005 als je in de blu hell terecht komt lijkt het dat je naar benden gaat.maar het ligt er aan bij welke plek je in de blu hell komt. dus als bijvoorbeeld liberti city boven mt.c ligt dan kom je daar via de blu hell.maar als je bijvoorbeeld bij jonshen huis naar een geheime lokatie wil,bijvoorbeeld b-dup dan ga je mischien wel omlaag p.s sorry dat het zo ingewikkeld is <_< :ph34r: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
azert Geplaatst: 3 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 april 2005 als je goed leest zie je staan dat het in liberty city is dus ik denk dat je eerst liberty city moet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 3 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 april 2005 als je goed leest zie je staan dat het in liberty city isdus ik denk dat je eerst liberty city moet Het vliegveld is in de verhaallijn in Liberty, in Blue hell niet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
tom Geplaatst: 4 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 april 2005 Ik weet niet waar het zit. Hij kan best boven Mnt Chilliad zitten. Daar is geen logica in te ontdekken. boven de mount chiliad ben ik gaan kijken en daar is hij niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
W3sl3y Geplaatst: 4 april 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 april 2005 @brokentable zegt dat het overal kan zijn mischien boven het vliegveld van LS of boven de Mt.Chilliad zitten of boven de zee. Het kan overal zijn. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 4 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 april 2005 Ik weet niet waar het zit. Hij kan best boven Mnt Chilliad zitten. Daar is geen logica in te ontdekken. boven de mount chiliad ben ik gaan kijken en daar is hij niet Altijd prettig als mensen totaal niet lezen wat ik schrijf :-) STEL het vliegveld zit boven Mnt. Chilliad (nogmaals: ik zeg STEL) dan zit daar alleen een marker in een verder zwarte omgeving. De kans dat je zo'n marker vind is niet groot: 1) Die marker zie je maar als hij een paar 'meter' voor je zit, op de juiste hoogte. 2) Daarnaast kan het ook nog zijn dat je via de ene hidden interior naar een ander gedeelte van blue hell komt waar de marker zit die je zoekt. 3) Je moet met je Jetpack zijwaards vliegen omdat je anders omhoog of omlaag gaat. Ga je te hoog of te laag komt er zeer kort LOADING in beeld te staan en dan ben je Blue Hell al weer uit. Poging mislukt. De kans dat je dus iets vind is extreem klein. Met een ARMAX is het gelukkig wel te doen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jojogta3 Geplaatst: 4 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 april 2005 wat is er met armax dan zo makkelijk Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
THUNDER Geplaatst: 4 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 april 2005 dan heb je codes voor unlimitid hoogte met jetpack en zo kan je hem dus makkelijk vinden vragen kan je hier lezen en posten KLIK HIER VOOR DE INFO :p Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 4 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 april 2005 dan heb je codes voor unlimitid hoogte met jetpack en zo kan je hem dus makkelijk vinden vragen kan je hier lezen en posten KLIK HIER VOOR DE INFO :p Veel te omslachtig. Er is een cheat en dan ga je (ik dacht) de rijschool binnen en ipv. dat de rijschool geladen wordt kom je in het vliegveld. Zo kun je in heel veel interieuren komen. Bijv. in WuZiMu's kantoor via OTB... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
THUNDER Geplaatst: 4 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 april 2005 jah dat klopt een teleport code jah dat kan ook idd dat ik daar niet heb aangedacht zo kan ik nooit een moderator worden <_< <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 4 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 april 2005 zo kan ik nooit een moderator worden <_< <_< Ook (god) moderators weten niet alles hoor. Er zijn meer dingen waar naar wordt gekeden als er een nieuwe mod is. (zoals weinig totale offtopics posts zoals deze :-) ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.