Jump to content

SA spook vliegveld

W3sl3y

Recommended Posts

In het intro filmje van SA zie je dat CJ zijn koffer pakt ergens in een vliegveld.

Waar hebt Rockstar dit vliegveld(je) verstopt???

Heel hoog boven het veld. Daar kun je niet zomaar komen. Je kunt er komen met een ARMAX (gebruik even de zoekfunctie) of anders via Blue Hell. Zoek daarvoor even op Verboden Tattoo's.

Met de ARMAX is het een stuk makkelijk dan de 2e manier.

Delen op andere websites

dus heel hoog boven het vliegveld is een kamertje ofzo en daar liep CJ duz in het filmpje...

oke

ps. ik heb toch geen armax duz kom er toch nooit.

en via blue hell kan je toch niet omhoog vliegen

Delen op andere websites

dus heel hoog boven het vliegveld is een kamertje ofzo en daar liep CJ duz in het filmpje...

Ik weet niet waar het zit. Hij kan best boven Mnt Chilliad zitten. Daar is geen logica in te ontdekken.

ps. ik heb toch geen armax duz kom er toch nooit.

en via blue hell kan je toch niet omhoog vliegen

Je kunt via via bij verschillende interieuren komen (bijv. ook in Liberty City en die ligt ook hoog).

Delen op andere websites

als je in de blu hell terecht komt lijkt het dat je naar benden gaat.maar het ligt er aan bij welke plek je in de blu hell komt. :D dus als bijvoorbeeld liberti city boven mt.c ligt

dan kom je daar via de blu hell.maar als je bijvoorbeeld bij jonshen huis naar een geheime lokatie wil,bijvoorbeeld b-dup dan ga je mischien wel omlaag :D

p.s sorry dat het zo ingewikkeld is :( <_< :ph34r:

Delen op andere websites

Ik weet niet waar het zit. Hij kan best boven Mnt Chilliad zitten. Daar is geen logica in te ontdekken.

boven de mount chiliad ben ik gaan kijken en daar is hij niet

Altijd prettig als mensen totaal niet lezen wat ik schrijf :-)

STEL het vliegveld zit boven Mnt. Chilliad (nogmaals: ik zeg STEL) dan zit daar alleen een marker in een verder zwarte omgeving. De kans dat je zo'n marker vind is niet groot:

1) Die marker zie je maar als hij een paar 'meter' voor je zit, op de juiste hoogte. 2) Daarnaast kan het ook nog zijn dat je via de ene hidden interior naar een ander gedeelte van blue hell komt waar de marker zit die je zoekt.

3) Je moet met je Jetpack zijwaards vliegen omdat je anders omhoog of omlaag gaat. Ga je te hoog of te laag komt er zeer kort LOADING in beeld te staan en dan ben je Blue Hell al weer uit. Poging mislukt.

De kans dat je dus iets vind is extreem klein. Met een ARMAX is het gelukkig wel te doen.

Delen op andere websites

dan heb je codes voor unlimitid hoogte met jetpack en zo kan je hem dus makkelijk vinden ;) vragen kan je hier lezen en posten KLIK HIER VOOR DE INFO :puh::p

Veel te omslachtig. Er is een cheat en dan ga je (ik dacht) de rijschool binnen en ipv. dat de rijschool geladen wordt kom je in het vliegveld. Zo kun je in heel veel interieuren komen. Bijv. in WuZiMu's kantoor via OTB...

Delen op andere websites

zo kan ik nooit een moderator worden <_< <_< :(

Ook (god) moderators weten niet alles hoor. Er zijn meer dingen waar naar wordt gekeden als er een nieuwe mod is.

(zoals weinig totale offtopics posts zoals deze :-) )

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...