Jump to content

Error Herinstallatie SA

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo,

Omdat in een of andere redenen SA niet opstart wil ik 'm herinstalleren. Maar dan krijg ik deze error als ik op Uninstal heb gedrukt:

image=probleemdt1.png

Link

Weet iemand hier raad mee??

Geplaatst: (bewerkt)

Jij probeert een hele schijf te un-installeren lijkt het op. Denk niet dat dat kan :puh:

Probeer dit eens: Ga naar ConfiguratieScherm => Software => Verwijder GTA: San Andreas. Misschien lukt het nou? Want bij je plaatje lijkt het erop dat je Station F wilt verwijderen, wat je beter niet kan doen :7

@Blizzard: :o Dat is inderdaad erg vreemd. Dan kan het wel zijn dat hij al ge-uninstalled is. Probeer SA eens op te starten, dan ben ik benieuwt of hij opstart, of dat je een bericht krijgt voor te installeren.

Bewerkt: door Visser23
Geplaatst:
Huh, je moet 'm toch altijd eerst uninstallen voordat je gaat setuppen?

Probeer het eerst maar eens ;)

Geplaatst: (bewerkt)

Het probleem is dat het spel niet bij software staat. Dus dat vind ik heel erg vreemd.

@Visser23: Bedoel je de CD opstarten of het spel?

Bewerkt: door Blizzard
Geplaatst:

Of open de DVD (verkenner) en start install.exe, dan de knop linksonderaan [uninstall]. ^_^

Dan krijg je namelijk hetzelfde menu als wanneer je de DVD in je PC stopt (autorun).

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...