Jesperkaj Geplaatst: 26 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2008 Hallo, Omdat in een of andere redenen SA niet opstart wil ik 'm herinstalleren. Maar dan krijg ik deze error als ik op Uninstal heb gedrukt: Link Weet iemand hier raad mee?? Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 26 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2008 Ga eens naar Deze computer > Rechtermuisklik op GTA San Andreas > Openen > Setup Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 26 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 26 oktober 2008 Huh, je moet 'm toch altijd eerst uninstallen voordat je gaat setuppen? Reageren
Visser23 Geplaatst: 26 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2008 (bewerkt) Jij probeert een hele schijf te un-installeren lijkt het op. Denk niet dat dat kan Probeer dit eens: Ga naar ConfiguratieScherm => Software => Verwijder GTA: San Andreas. Misschien lukt het nou? Want bij je plaatje lijkt het erop dat je Station F wilt verwijderen, wat je beter niet kan doen @Blizzard: :o Dat is inderdaad erg vreemd. Dan kan het wel zijn dat hij al ge-uninstalled is. Probeer SA eens op te starten, dan ben ik benieuwt of hij opstart, of dat je een bericht krijgt voor te installeren. Bewerkt: 26 oktober 2008 door Visser23 Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 26 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2008 Huh, je moet 'm toch altijd eerst uninstallen voordat je gaat setuppen? Probeer het eerst maar eens Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 26 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 26 oktober 2008 (bewerkt) Het probleem is dat het spel niet bij software staat. Dus dat vind ik heel erg vreemd. @Visser23: Bedoel je de CD opstarten of het spel? Bewerkt: 26 oktober 2008 door Blizzard Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 26 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2008 Of open de DVD (verkenner) en start install.exe, dan de knop linksonderaan [uninstall]. Dan krijg je namelijk hetzelfde menu als wanneer je de DVD in je PC stopt (autorun). Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 26 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 26 oktober 2008 Na het opnieuw installeren doet ie het gewoon weer. Bedankt allen!! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.