warpig378 Geplaatst: 26 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2008 Ok ik heb gta san andreas gemod ik heb van een PONY (een wagen busje eigenlijk) de batmobile gemaakt ik dee dit met SAMI maar ik wou de mod deinstalleren maar toen ik keek was de pony nog steeds de batmobile. heeeeeeeeeeelp Reageren
Beagle Geplaatst: 26 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2008 Je moet ook nooit iets met SAMI doen, doe het gewoon handmatig met IMGTool. Dus ik zou zeggen, download IMGTool, zoek naar pony.dff en pony.txd en replace ze met het orgineel. Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 26 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2008 Je kunt >>hier<< je orginele bestanden aanvragen of gewoon San Andreas opnieuw instaleren. De Pony zou dan wel weer normaal moeten zijn. Ps: Gebruikt IMG Tool, die is beter en fijner. Reageren
warpig378 Geplaatst: 14 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 14 december 2008 Ok bedank hoor maar dat van opnieuw installeren werkt maar ik gewoon heel mijn computer gewist en zou het moeten werken Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.