Jump to content

Windows Live Messenger Beta

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb hem ook, maar ik heb nog wat problemen met custom emoticons. Ze worden vaak niet getoond of in het ene gesprek wel en in het andere niet. Hopelijk komt er snel weer een Plus, zodat we weer leuke kleurtjes in namen kunnen gebruiken. :D

Geplaatst:
Ik heb hem ook, maar ik heb nog wat problemen met custom emoticons. Ze worden vaak niet getoond of in het ene gesprek wel en in het andere niet. Hopelijk komt er snel weer een Plus, zodat we weer leuke kleurtjes in namen kunnen gebruiken. :D

Ik hou het gewoon bij deze (8.5) Ik heb namelijk me MSN er mooi uit ziet (sexyskin)

Geplaatst:

Sinds kort ook Windows Live Messenger (BETA 9.0) gedownload. Er is echt veel veranderd. Alleen kan ik mijn naam niet meer in een bepaalde kleur zetten. Eerst had je de mogelijkheid om bij ''schermnaam wijzigen'' de kleur van je naam te veranderen of in een bepaalde stijl, maar deze functie is als sneeuw voor de zon verdwenen. Iemand een idee waar deze functie staat? Of hebben ze deze eruit gehaald?

Geplaatst: (bewerkt)
Sinds kort ook Windows Live Messenger (BETA 9.0) gedownload. Er is echt veel veranderd. Alleen kan ik mijn naam niet meer in een bepaalde kleur zetten. Eerst had je de mogelijkheid om bij ''schermnaam wijzigen'' de kleur van je naam te veranderen of in een bepaalde stijl, maar deze functie is als sneeuw voor de zon verdwenen. Iemand een idee waar deze functie staat? Of hebben ze deze eruit gehaald?
Dat komt omdat je MSN Plus had geïnstalleerd. Er is nog geen MSN Plus voor MSN 9.0 (BETA), dus ofwel verwijder je MSN 9.0 en installeer je opnieuw 8.5 en dan MSN Plus ofwel wacht je totdat MSN Plus een nieuwe versie uitbrengt die compatibel is met MSN 9.0 en volgens mij gaat dat nog een tijdje duren aangezien 9.0 nog een beta versie is. Ze wachten waarschijnlijk tot de stabiele versie van 9.0.

MSN Plus

MSN 8.5

Bewerkt: door Woetsha
Geplaatst:

of je zet hier je naam in kleur, door middel van de kleurencode [c=...][/c] en dan plaats je die code zo in je nick. andere mensen met msn plus zien dan wel jouw naam in kleur staan, alleen jijzelf niet.

:cya:

Geplaatst:
Dat komt omdat je MSN Plus had geïnstalleerd. Er is nog geen MSN Plus voor MSN 9.0 (BETA), dus ofwel verwijder je MSN 9.0 en installeer je opnieuw 8.5 en dan MSN Plus ofwel wacht je totdat MSN Plus een nieuwe versie uitbrengt die compatibel is met MSN 9.0 en volgens mij gaat dat nog een tijdje duren aangezien 9.0 nog een beta versie is. Ze wachten waarschijnlijk tot de stabiele versie van 9.0.

MSN Plus

MSN 8.5

Aha, dus dat moet nog komen zover ik je post heb begrepen? Ik hou het wel uit me de BETA versie van 9.0, het is opzich een zeer mooie aankleding geworden :)

Geplaatst:

Ik heb hem inderdaad ook en bevalt prima.

Ziet er goed uit, maar toch jammer dat je (nog) geen kleurtje voor je naam kan kiezen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...