Sonny-The-Pilot Geplaatst: 26 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2008 Hey, ik heb een tijdje geen battle meer gedaan, en ik had weer is een keer zin in een nieuwe! Onderwerp: Fotowedstrijd Soort design: Foto Size design: Zo groot als je foto is Render: - Animatie: - Premade: - Tijd van inlevering: Z.S.M. (Zo Snel Mogelijk) Opmerking: A.u.b. geen foto van internet! Doe je dat wel, dan zoek ik wel iemand anders om een battle tegen te houden. Ook geen bewerkte foto's met Photoshop, Paint, enz enz. Gewoon een originele foto. Je naam mag er wel in. Ik lever de mijne in na de jouwe!
Sonny-The-Pilot Geplaatst: 28 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 28 oktober 2008 Jaja, jullie kunnen nog steeds een fotobattle houden!
tjippie Geplaatst: 28 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2008 (bewerkt) ik doe wel mee! *edit* hier is die dan, gemaakt in de zomer 2008 in noorwegen, wat je ziet is een gletsjer... ik vind hem zelf mooigelukt + hij is zelf gemaakt let vooral op de weerspiegeling ^^, that's all i wanted to say Bewerkt: 28 oktober 2008 door tjippie
Sonny-The-Pilot Geplaatst: 28 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 28 oktober 2008 Een foto van een Chrysler 300C SRT-8. Nu gaat het er niet om of je de auto mooi vindt, lelijk vindt, of wat dan ook, nee, het gaat om de foto. Succes tjippie, dat de beste mogen winnen
tjippie Geplaatst: 28 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2008 (bewerkt) dat de beste mogen winnen ja mooie foto van jou sonny, ftw Bewerkt: 28 oktober 2008 door tjippie
tjippie Geplaatst: 30 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2008 gaan er nog mensen stemmen of word dit nog wel een battle? is erg stil...
-Matthijs- Geplaatst: 30 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2008 Battle beëindigd in verband met de ban van tjippie. De starter kan eventueel een nieuwe battle starten.
Recommended Posts