wupie Geplaatst: 26 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2008 als ik multiplayermode wil doen en ik seleteer er een is er nooit iemand online weet iemand hoe ik dat moet oplossen help me please Reageren
FerryN Geplaatst: 26 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2008 als ik multiplayermode wil doen en ik seleteer er een is er nooit iemand online weet iemand hoe ik dat moet oplossen help me please Probeer eens met 'Quick match', waarschijnlijk doe je dan 'Custom match' . Reageren
wupie Geplaatst: 26 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 26 oktober 2008 (bewerkt) heb het geprobeerd maar er is nog steeds niemand online Bewerkt: 26 oktober 2008 door wupie Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 26 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2008 (bewerkt) heb het geprobeerdmaar er is nog steeds niemand online Heb je de Private Slots niet op maximum staan? Want dan zal niemand je kamer kunnen joinen, zonder dat ze uitgenodigd worden. Bewerkt: 26 oktober 2008 door Hanneswasco Reageren
wupie Geplaatst: 27 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 27 oktober 2008 heb het geprobeerdmaar er is nog steeds niemand online Heb je de Private Slots niet op maximum staan? Want dan zal niemand je kamer kunnen joinen, zonder dat ze uitgenodigd worden. waar kan ik dat vinden Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 27 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2008 heb het geprobeerdmaar er is nog steeds niemand online Heb je de Private Slots niet op maximum staan? Want dan zal niemand je kamer kunnen joinen, zonder dat ze uitgenodigd worden. waar kan ik dat vinden Als je naar Multiplayer in je GSM gaat, en dan naar Games - > Quick Match of Custom Match dan kan je na een spel te selecteren kiezen om het spel te spelen, maar daaronder zal er een optie zijn om Private Slots te gebruiken. Dit moet op Off staan. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.