The Outlaw Geplaatst: 2 april 2005 Rapport Geplaatst: 2 april 2005 (bewerkt) Ondanks de al vele Topics die gaan over het raden van iets, wil ik het hiet ook proberen(Mits de G-mods, mods, en admins dat goedvinden) ik wil er wel bepaalde eisen aan stellen zodat we niet een 1 en al spamtopic krijgen. Kopier een deel van een tekst van een liedje, waarin zekers te weten de tiltel van het liedje in moet staan, want dat maakt het voor jullie wat makkelijker dus b.v: Hey now, hey now Don't dream it's over Hey now, hey now When the world comes in They come, they come To build a wall between us We know they won't win Dit is dus Crowded house - Don't dream its over P.s om het overzichtelijk te houden graag 1 post van ieder individueel! Per dag! Klaar!!!? Hier komt de 1e: Welke groep zoek ik en welk nummer? "I follow the Moskva Down to Gorky Park Listening to the wind of change An August summer night Soldiers passing by Listening to the wind of change" Bewerkt: 2 april 2005 door Romero
Royce Da 5'9'' Geplaatst: 3 april 2005 Rapport Geplaatst: 3 april 2005 Scorpions - Wind of Change ik dacht dat jij een hiphopliefhebber was maar geen rocker <_<
The Outlaw Geplaatst: 3 april 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 3 april 2005 Scorpions - Wind of Change correct jij bent! @Royce: Pm hem dan even, wat jij nu doet is niet echt overzichtelijk, want dan gaan we allemaal op elkaars muziekvoorkeueren reageren.
dudedude Geplaatst: 3 april 2005 Rapport Geplaatst: 3 april 2005 de nieuwe: ain't got time for bitches Gotta keep my mind on my motherf*ckin riches Even when I die, they won't worry me Mama don't cry, bury me a G
dudedude Geplaatst: 4 april 2005 Rapport Geplaatst: 4 april 2005 Tupac - Bury me a G ja, jij mag de volgende posten
Spacecraft Geplaatst: 4 april 2005 Rapport Geplaatst: 4 april 2005 Geoffnet ist die Tur Ei wie sie schreien Ich hor' die Mutter flehen Der Vater schlagt auf mich ein Man lost sie vom Klavier Und niemand glaubt mir hier Das ich todkrank Von Kummer und Gestank :rolleyes:
The Outlaw Geplaatst: 4 april 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 4 april 2005 (bewerkt) dat kan er maar 1 zijn: RAmmstein - Klavier *slaat zichzelf voor zijn hoofd* Bewerkt: 4 april 2005 door Romero
Spacecraft Geplaatst: 4 april 2005 Rapport Geplaatst: 4 april 2005 dat kan er maar 1 zijn: RAmmstein - Von Kummer und gestank En dat is hardstikke fout Dat nummer bestaat niet eens
Robienske Geplaatst: 4 april 2005 Rapport Geplaatst: 4 april 2005 Rammstein - Mutter ? Als het niet juist is eet ik mijn schoen op. :ph34r:
Spacecraft Geplaatst: 4 april 2005 Rapport Geplaatst: 4 april 2005 (bewerkt) Rammstein - Mutter ?Als het niet juist is eet ik mijn schoen op. :ph34r: Begin maar vast dan, ik hoop voor je dat er geen stront onder zit en dat die lekker zal smaken Edit: He Romero heeft z'n post ge-edit en heeft het juist, het was inderdaad Rammstein - Klavier Bewerkt: 4 april 2005 door BMW
The Outlaw Geplaatst: 4 april 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 4 april 2005 (bewerkt) 40,000 men and women everyday... Like Romero and Juliet 40,000 men and women everyday... Redefine happiness Another 40,000 coming everyday...We can be like they are Come on baby... Don't fear the Reaper Baby take my hand... Don't fear the Reaper We'll be able to fly... Don't fear the Reaper Baby I'm your man... wie zoek ik? Btw, denk eraan 1 POST PER DAG Bewerkt: 4 april 2005 door Romero
Recommended Posts