Maik4701 Geplaatst: 26 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2008 Kan iemand me vertellen hoe ik verder kom dan missie Shadow?? Ik kan geen jobs meer krijgen bij Roman en Little Jacob... En Dimitri en Faustin krijg ik al paar dagen de voicemail. Kan iemand me helpen??? Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 26 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2008 Staat je mobiel op Sleep Mode? Want dan zal niemand je namelijk bellen. Maar kan je geen Drug Delivery's en Taxi Fares meer doen? Heb je al Drug Delivery's gedaan? En normaal zou je zo veel taxi fares kunnen doen als je maar wilt, tot de missie Roman's Sorrow, die je waarschijnlijk nog niet hebt gehad. Waarschijnlijk is het een bug, die al vele GTA IV spelers hebben gehad, dat ze opeens geen missie's meer krijgen. Dan is opnieuw beginnen de enigste oplossing. Reageren
warhoofd3 Geplaatst: 10 november 2008 Rapport Geplaatst: 10 november 2008 Misschien moest je laatst naar het internet cafe, om een date te maken met iemand die je moet vermoordne? Ga iig even naar het internet cafe om je mail te lezen Reageren
ludas Geplaatst: 12 november 2008 Rapport Geplaatst: 12 november 2008 je moet gewoon de missie shadow starten achtervolg de man tot hij over een hek klimt klim dan OVER HET MUURTJE RECHT TEGEN OVER HET HEK Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.