bus Geplaatst: 26 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 26 oktober 2008 Hallo Ik ben weer terug na lange afwezigheid omdat me PS2 stuk was. . . Nu deed ik LCS weer een keertje en zag een stinger rijden , en het viel me op dat ik ze alleen met hardtop zag rijden en geen cabrio's echt geen eentje, Zitten deze uberhaupt in LCS ik kan me namelijk geen open stingers in LCS herinneren Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ghost_Rider Geplaatst: 26 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 26 oktober 2008 (bewerkt) Alle Stingers hebben een hardtop, je zult geen één vinden zonder een dak. Alleen met mods is eht denk ik mogelijk om een zónder dak te krijgen, maar je kan niet modden op de PSP. @Hieronder: Dankje! Bewerkt: 26 oktober 2008 door Ghost_Rider Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bus Geplaatst: 26 oktober 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 26 oktober 2008 Alle Stingers hebben een hardtop, je zult geen één vinden zonder een dak. Alleen met mods is eht denk ik mogelijk om een zónder dak te krijgen, maar je kan niet modden op de PSP. Ok bedankt voor de snelle reply , Coole sig btw 'TALLICA rules! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dark_Zemy Geplaatst: 26 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 26 oktober 2008 In GTAIII zat dit wel toch? En pas bij multiplayer zag ik er volgens mij wel eentje open rijden... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MartyCeha Geplaatst: 26 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 26 oktober 2008 In het open verkeer komen open Stingers inderdaad niet voor. In de zijmissie Scooter Shooter komt wel een open Stinger voor. In GTAIII komt overigens wel een open Stinger voor, dacht ik. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaPilot Geplaatst: 26 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 26 oktober 2008 (bewerkt) In GTAIII komt overigens wel een open Stinger voor, dacht ik. Ja, dat is waar. Trouwens, in LCS kun je niet veel met een Cabrio, het regent altijd. Edit: @ hieronder: 1 keer in de maand is veel in LCS! Bewerkt: 26 oktober 2008 door MegaPilot Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dark_Zemy Geplaatst: 26 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 26 oktober 2008 In GTAIII komt overigens wel een open Stinger voor, dacht ik. Ja, dat is waar. Trouwens, in LCS kun je niet veel met een Cabrio, het regent altijd. Naah, niet overdrijven, één keer in de maand is het wel eens zonnig. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bus Geplaatst: 26 oktober 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 26 oktober 2008 O nou ik moet jullie teleurstellen ben er net eentje tegengekomen, ( De ps2 versie heb ik ) een rode en een grijze Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
I MICK I Geplaatst: 26 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 26 oktober 2008 In GTAIII komt overigens wel een open Stinger voor, dacht ik. Ja, dat is waar. Trouwens, in LCS kun je niet veel met een Cabrio, het regent altijd. Naah, niet overdrijven, één keer in de maand is het wel eens zonnig. echt he , heb bijna nooit megemaakt in lcs dat het zonnig is altijd donker, regen kan ik me niet herineren. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MartyCeha Geplaatst: 26 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 26 oktober 2008 De zon schijnt niet regelmatig in LC, maar ik heb ook al eens open Stallions en open Manana's gezien. Ik zal eens uitkijken of ik er een zie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
I MICK I Geplaatst: 26 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 26 oktober 2008 De zon schijnt niet regelmatig in LC, maar ik heb ook al eens open Stallions en open Manana's gezien. Ik zal eens uitkijken of ik er een zie dat ga ik ook doen en dan foto maken met bewijs , of een filmpje. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.