Roderickbond Geplaatst: 26 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2008 Hey! Je kan GTA SA sinds kort downloaden op je 360. Mijn vraag: Hoe voer ik hier cheats in waar een zwart of wit puntje in zit. Bedankt! , Reageren
MegaPilot Geplaatst: 26 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2008 Dit zijn toch knoppen op je Controller? Xbox-Controller: Xbox360-Controller: Je ziet dus dat die knoppen er niet zijn op de Xbox360-Controller. Trouwens, er zijn nog geen Cheats bekend voor de Xbox360-Versie van San Andreas. Reageren
Roderickbond Geplaatst: 26 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 26 oktober 2008 Dat is mijn punt nou juist. Ik kan de cheats niet invoeren... Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 26 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2008 Als ik het goed heb dan heeft de xbox-360 controller 2 andere knoppen (aan de achterkant?) i.p.v. de witte en zwarte, deze moet je daarvoor gebruiken. Reageren
Roderickbond Geplaatst: 26 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 26 oktober 2008 Ojah, dat is waar ook! dit is de indeling: LT RT LB RB Zal het proberen! Reageren
MegaPilot Geplaatst: 26 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2008 Als ik het goed heb dan heeft de xbox-360 controller 2 andere knoppen (aan de achterkant?) i.p.v. de witte en zwarte, deze moet je daarvoor gebruiken. 4 knoppen op de achterkant, probeer ze allemaal eens uit in verschillende combinaties, Roderickbond. @ hierboven: Doe dat. Reageren
Roderickbond Geplaatst: 26 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 26 oktober 2008 Ja, heb hem door bedankt! Ik heb voorheen ook cheats gebruikt op de PS2, had ik ook nooit last van ''verscheidene Glitches en Bugs''. Dus daar maak ik me niet zo zorgen om Bedankt voor het waarschuwen! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.