Jump to content

Goede headset PS3

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik zoek een goede headset voor mijn PS3 die niet al te duur is maar die wel werkt. Het liefst draadloos. Budget is ongeveer €30,- maar het mag best iets meer zijn.

Alvast bedankt

GG

Bewerkt: door GTAGijsso
Nee, ik zoek er eentje die echt goed werkt op een PS3.

Wat noem jij echt goed werken ??

Kan je wat meer specificaties geven waaraan volgens jouw een headset moet voldoen...

Zoals:

• Draadloos Ja/Nee
  • Instelbaar Ja/Nee
  • Wat is de maximale prijs die ik wil uitgeven voor de headset
  • Als hij draadloos is wat is dan de up-time voor de headset
  • Draadloos maar dan bleutooth of Infrarood
  • Etc...

In je hoofdpost geef je wel iets aan welke richting je op wilt maar geen harde eisen.

Maar hoe meer harde eisen je aan ons kan geven hoe beter wij je kunnen helpen met de keus die je kan maken.

Zelf heb ik de Jabra BT 135 die wel in jouw richting valt van je hoofdpost en deze bevalt prima.... Maar of deze headset ook aan de eisen voldoet die jij aan een headset stelt waardoor deze echt goed werkt ??? Tja dat kan ik niet beoordelen... Dat kan ik alleen maar zeggen op het moment dat jij echt je eisen aangeeft...

En er wordt inderdaad een headset meegeleverd met WarHawk en nu ook met het spel Socom. :tu:

Bewerkt: door LangeDraak
Ik zoek een goede headset voor mijn PS3 die niet al te duur is maar die wel werkt. Het liefst draadloos. Budget is ongeveer €30,- maar het mag best iets meer zijn.

Alvast bedankt

GG

Heirboven: Goeie tips allemaal, LangeDraak ik wou een knipoog hier zetten maar die emoticons doen het niet

Mischien heb je al een headset..

Heb je thuis een bluetooth oortje?

Die kan namelijk op de PS3!

Maar als je eentje wilt die het doet kan je gewoon een bluetooth oortje halen.

Bewerkt: door Dieko
Geplaatst:

ik zou de topicstarter aanraden de enige echte officiele PS3 Headset, die los verkrijgbaar is maar ook in een nieuwe bundel met de nieuwste Socom...

volgens BOL.com is de bundel 70 euro, los staat er nog niet bij... (komt overigens volgens BOL.com vandaag uit)

Geplaatst:

Ik denk dat ik wel >>DEZE<< ga kopen. Deze lijkt me het fijnst (vooral omdat die draadloos is). Maar verder bedankt voor alle help. Maar hier hoef je niet meer te posten.

Geplaatst:
ik zou de topicstarter aanraden de enige echte officiele PS3 Headset, die los verkrijgbaar is maar ook in een nieuwe bundel met de nieuwste Socom...

volgens BOL.com is de bundel 70 euro, los staat er nog niet bij... (komt overigens volgens BOL.com vandaag uit)

los kost het spel 32 euro stond in boekje bart smit

Geplaatst:

los kost het spel 32 euro stond in boekje bart smit

32 euro is wel heel goedkoop

volgens mij is dat een verouderde...

het gaat hier over SOCOM Confrontation (geloof ik)

Geplaatst:

Socom gaat inclusief headset ook veel gewoon 59,99 kosten, dan zou het spel 10 euro kosten aangezien de headset los 49,99 is...

En dat is een headset die oa high quality ondersteunt, en dus echt goed is!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...