rogiermeester Geplaatst: 26 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2008 hey er was toch een mogelijkheid om libertycity , vice city , en san andreas in 1 map te doen. ik heb gta 3 - vc en sa . Reageren
Zaahed Geplaatst: 26 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2008 Nooit van gehoort. Volgensmij bedoel je van Sa naar Vc of Van Sa naar Lc. Daar voor is een mod. Dan kan je met vliegtuig van San Andreas naar Vice city. Maar die ben ik even kwijt. Reageren
MartyCeha Geplaatst: 26 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2008 Jep, het heet GTA: United. Het is een mod voor San Andreas die de maps van VC en LC naar SA brengt. Trailer Topic op ons forum Download Reageren
Basssss Geplaatst: 26 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2008 Jep, het heet GTA: United. Het is een mod voor San Andreas die de maps van VC en LC naar SA brengt.Trailer Topic op ons forum Download San Andreas zit er dan niet tussen, volgens mij... Het is of SA, of VC + LC... Maar kan het mishebben. Reageren
rogiermeester Geplaatst: 26 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 26 oktober 2008 uiteindelijk kom ik op deze site http://gta-worldmods.planet-multiplayer.de...entid=3495#head waar staat nou die link waar ik hem kan downloaden? Reageren
MartyCeha Geplaatst: 26 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2008 (bewerkt) Directlinking is niet toegestaan in dit geval. Maar aan de rechterkant staat ergens een rood download knopje: Zoek dat knopje op die site En San Andreas zit er wel bij @Hieronder: ik weet... Bewerkt: 26 oktober 2008 door MartyCeha Reageren
Basssss Geplaatst: 26 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2008 Directlinking is niet toegestaan in dit geval. Maar aan de rechterkant staat ergens een rood download knopje:Zoek dat knopje op die site Ik denk dat ze bedoelen directlinking naar de download. Want nu zit er nog een site tussen. Reageren
rogiermeester Geplaatst: 26 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 26 oktober 2008 uiteindelijk kom ik op deze site http://gta-worldmods.planet-multiplayer.de...entid=3495#headwaar staat nou die link waar ik hem kan downloaden? Sorry! ik zie hem nu ik keek er helemaal overheen omdat die hele page vol staat met bannertjes. Reageren
rogiermeester Geplaatst: 26 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 26 oktober 2008 maar ik moet dus GTA SA - VC & 3 allemaal geinstaleerd hebben? Reageren
Basssss Geplaatst: 26 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2008 (bewerkt) maar ik moet dus GTA SA - VC & 3 allemaal geinstaleerd hebben? Voor die download heb je alleen GTA San Andreas nodig, wanneer hij goed is geïnstalleerd (de mod) dan zal het San Andreas landschap verdwijnen en komen er Liberty City en Vice City voor in de plaats. @Hieronder: Het San Andreas landschap verdwijnt toch... Bewerkt: 26 oktober 2008 door Basssss Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 26 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2008 (bewerkt) Nee hoor, je hoeft enkel SA geinstaleerd de hebben. De mod zal Vice City en Liberty City zelf toeveogen, en heeft dus geen bestanden van jou nodig. @Hierboven: GTA United verwijderd het SA landschap geloof ik niet hoor, die blijf je gewoon houden. Bewerkt: 26 oktober 2008 door Ghost_Rider Reageren
.Senne Geplaatst: 26 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2008 (bewerkt) maar ik moet dus GTA SA - VC & 3 allemaal geinstaleerd hebben? nee, enkel san andreas. maar bij mijn weten verandert hij de map van san andreas in die van vice city en liberty city, en is die van san andreas dus weg .. EDIT @ hierboven: ik heb 'm geïnstalleerd, en de sa map was weg, en je had vice city en liberty city in de plaats. Bewerkt: 26 oktober 2008 door senneken Reageren
MartyCeha Geplaatst: 26 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2008 (bewerkt) Ik denk dat Bassss in de war is met de LC to SA/VC to SA mod, die wél de map vervangt. Maar in dit geval is dat níet zo nee, enkel san andreas. maar bij mijn weten verandert hij de map van san andreas in die van vice city en liberty city, en is die van san andreas dus weg ..EDIT @ hierboven: ik heb 'm geïnstalleerd, en de sa map was weg, en je had vice city en liberty city in de plaats. Wrong, althans, als ik de readme mag geloven. Inmiddels is er ook een nieuwere versie (de oude verving dacht ik óók de SA map). Bewerkt: 26 oktober 2008 door MartyCeha Reageren
.Senne Geplaatst: 26 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2008 ik denk dat ik en bass het over de beta hebben daarin zaten enkel lc en VC, zonder sa. maar in de nieuwste versie zit san andreas bij Reageren
FerryN Geplaatst: 27 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2008 ik denk dat ik en bass het over de beta hebben daarin zaten enkel lc en VC, zonder sa. maar in de nieuwste versie zit san andreas bij Waar is deze te vinden? Want ik heb volgens die link de beta gedownload. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.