iefen Geplaatst: 26 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2008 (bewerkt) oke ik wil graag modden, zelf auto's maken met kleur en pimp en ook graag goeie programma's vraag 1. oké welke tutorial is nou goed voor auto's maken voor vice city?????? vraag 2. welke tut is goed voor het ingame brengen van auto's in vice city vraag 3. ik kan nergens een tut vinden van het maken van txd's/dff's voor vice city. plzzzzzz need help Bewerkt: 26 oktober 2008 door iefen Reageren
iefen Geplaatst: 27 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 27 oktober 2008 hallo volgens mij kijken jullie hier niet eens naar! ik weet dat vele van jullie het weten dus reageer ff Reageren
Beagle Geplaatst: 27 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2008 Hallo volgens mij reageert niet iedereen meteen een twee uurtjes erna omdat iedereen ook een sociaal leven heeft en ook andere hobbys hebben. Ten tweede weet de helft of minder hoe het bij VC zit omdat SA meer gebruikt word. Dan moet je niet dubbelposten en bumpen want je post stond nog vrijwel bovenaan en mensen zien aan het oranje bolletje voor alle topics welke nog niet gelezen zijn dus ze slaan je echt niet over. Autos maken, doe je in het algemeen met een 3d programma zoals 3ds max of Zmodeller. Een tut voor het ingame brengen van autos is er nog eigenlijk niet echt, ik ga er nog een voor SA maken. Nergens een tut vinden over TXD/DFF maken komt omdat je naar het verkeerde zoekt. Je hebt Kams Scripts nodig. dff io dan selecteer je VC, je selecteert je col, dus een dff of col bestand. Dan druk je op export. Dan met de IMGTool en TXDWorkshop in de weer gaan. Ik krijg waarschijnlijk weer gedonder met dutchy of een andere admin omdat dit niet behulpzaam is maar dat maakt me eigenlijk niet zo veel uit, want je moet weten dat niet elke vraag kan beantwoord worden, helemaal niet meteen in 2 uur. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.