Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hoe kan ik de map van San Andreas aanpassen? :eten:

PS: Ik bedoel niet het landschap, maar de kaart van San Andreas.

Op zo'n simpel vraagje had ik wel snel antwoord verwacht... :{

Bewerkt: door GTA-Sheep
Geplaatst: (bewerkt)

de in-game kaart, dus als je naar het menu>>map gaat? dat is ook iets met textures dacht ik. hoe het juist zit weet ik niet, maar als je de detailed radar mod uitpluist, kom je het misschien te weten. ik heb die geïnstalleerd met SAMI, en dan verving het automatisch textures dacht ik..

edit: ik heb het eventjes gechecked, en het zijn allemaal .txd bestanden. namelijk radar00 tot radar143.txd. al deze files zitten in GTA3.img.

als je dus de map wil aanpassen, moet je al die textures aanpassen, vervangen met de originele in gta3.img en dan hopen dat het werkt :Y

:cya:

Bewerkt: door senneken
Geplaatst:
de in-game kaart, dus als je naar het menu>>map gaat? dat is ook iets met textures dacht ik. hoe het juist zit weet ik niet, maar als je de detailed radar mod uitpluist, kom je het misschien te weten. ik heb die geïnstalleerd met SAMI, en dan verving het automatisch textures dacht ik..

edit: ik heb het eventjes gechecked, en het zijn allemaal .txd bestanden. namelijk radar00 tot radar143.txd. al deze files zitten in GTA3.img.

als je dus de map wil aanpassen, moet je al die textures aanpassen, vervangen met de originele in gta3.img en dan hopen dat het werkt :Y

In welk mapje kan ik die GTA3.img precies vinden? :bonk:

Geplaatst:

Met IMGTool de radar txd bestanden uitpakken. Met txdworkshop openen. Jouw plaatje imporeren ipv de oude. Image > Compress all images. Save TXD. IMGTool openen en radar txd's replacen met je nieuwe. Maak wel een backup voor als het niet werkt.

Geplaatst:
Met IMGTool de radar txd bestanden uitpakken. Met txdworkshop openen. Jouw plaatje imporeren ipv de oude. Image > Compress all images. Save TXD. IMGTool openen en radar txd's replacen met je nieuwe. Maak wel een backup voor als het niet werkt.

Is de txdworkshop apart te downloaden of zit ie gewoon bij de IMGTool?

Geplaatst:
apart te downloaden, namelijk >>hier<<

veel plezier.

ps: je weet toch dat dat erg veel werk gaat zijn, 144 txd's bewerken? :puh:

Alleen maar een radarmap aanpassen 144 txd's?!? Waarvoor zijn al die txd's nodig?!

Geplaatst:

Misschien voor de map? Kijk maar eens naar al die kleuren ;) En dan ook nog hoe groot die map is..

Geplaatst:

De ingame map is opgedeeld in stukjes :) Als je soms heel snel vliegt met een hydra zie je dat sommige stukjes van de radar nog geladen moeten worden. Dat zijn die stukjes.

Geplaatst:
De ingame map is opgedeeld in stukjes :) Als je soms heel snel vliegt met een hydra zie je dat sommige stukjes van de radar nog geladen moeten worden. Dat zijn die stukjes.

Dat snap ik nu, maar wou toch alleen de map aanpassen om een eilandje op de kaart te zetten. Dus heb maar ongeveer 2 txd's nodig. Allen bedankt! _O_

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...