Puma Geplaatst: 26 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2008 In dit topic kun je al je vragen, opmerkingen en dergelijke kwijt. Succes!
AwiVC Geplaatst: 26 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2008 Leuk idee, misschien de latere fragmentjes ook zonder stem? Dus bv. alleen een gitaarsolo o.i.d, dan moet je nl. echt gaan nadenken ^^
Puma Geplaatst: 26 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 26 oktober 2008 Zal ik misschien wel een keer doen, vaak kun je aan het soort opname ook al een beetje horen wat voor band het is (de base van Metallica klinkt totaal anders dan de base van bijv. Flogging Molly). De eerste is een beetje een weggevertje, de volgende wordt al een stukje moeilijker.
Hanneswasco Geplaatst: 27 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2008 Leuke contest, inderdaad. ^^ Het eerste nummer heb ik al juist, volgens mij. Laat de volgende maar komen!
Puma Geplaatst: 28 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 28 oktober 2008 Hoofdtopic is geupdated, fragment 2 is toegevoegd. Succes!
Preddy Geplaatst: 28 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2008 Veel mensen hebben ook "Having a good time" ingestuud, maar omdat het om hetzelfde nummer gaat, keur ik het goed. Iedereen + 1.Uhhh, je wilt toch de titel weten? Niet de lyrics?
AwiVC Geplaatst: 28 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2008 Veel mensen hebben ook "Having a good time" ingestuud, maar omdat het om hetzelfde nummer gaat, keur ik het goed. Iedereen + 1.Uhhh, je wilt toch de titel weten? Niet de lyrics? Ik had inderdaad ook gehoopt dat veel mensen op de titel onderuit zouden gaan, hebben ze dus ook gedaan maar is helaas goedgekeurd.. ;p
tjoef Geplaatst: 28 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2008 Hmm de volgende is moeilijk Heb een wilde gok gepleegd
MegaPilot Geplaatst: 29 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2008 (bewerkt) De eerste heb ik natuurlijk juist. De tweede is ook nog gemakkelijk(dus die heb ik waarschijnlijk ook juist). Leuke Contest Puma! Bewerkt: 29 oktober 2008 door MegaPilot
Puma Geplaatst: 29 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 29 oktober 2008 (bewerkt) Ik moet de volgende fragmenten toch iets moeilijker gaan maken, krijg veel te veel goede oplossingen binnen . Vriendelijk verzoek aan iedereen om de PM als volgt te sturen: Naam: (jouw naam) Nummer: (naam van het liedje) Naam van de artiest/band: (naam van de artiest/band) Dus niet: "Hoi mja ik dacht dat het nummer "Poep in je hoofd" was van "De raggende mannen" maar ik weet niet of ik 't goed heb maarja doei groetjes bert" Bewerkt: 29 oktober 2008 door Puma
De Stofzuiger Geplaatst: 29 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2008 Sorry dat ik hem dan verkeerd had gestuurd. Maar was die code er al eerder(ik had hem nog niet eerder gezien)?
Ghost_Rider Geplaatst: 29 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2008 De PM-code kun je in het hoofdtopic vinden van ''Raad de artiest''. Misschien de volgende keer iets beter kijken?
De Stofzuiger Geplaatst: 29 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2008 Die kan je daar i.d.d. vinden,maar ik heb de pm gestuurd en daarnaa is die post nog ge-edit,en kan het dat het er nog niet stond toe ik de psp stuurde.
Jay; Geplaatst: 29 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2008 Die kan je daar i.d.d. vinden,maar ik heb de pm gestuurd en daarnaa is die post nog ge-edit,en kan het dat het er nog niet stond toe ik de psp stuurde. Toen jij de PM stuurde, zul je bedoelen? Ik kan je melden dat de code er al staat vanaf het begin. Als je aan een contest meedoet, lees dan altijd de hele hoofdpost door voordat je zomaar wat verstuurd. Overigens was die edit er waarschijnlijk om deelnemers hun punt te geven.
Puma Geplaatst: 30 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 30 oktober 2008 Die code staat er al vanaf het begin in. Het klopt dat ik nog een paar kleine wijzigingen heb gedaan in de hoofdpost, maar dat was meer ter verduidelijking van de regels. Verder edit ik m'n post natuurlijk om de punten erbij te zetten. Fragment #3 Succes!
Recommended Posts