Jump to content

[B&G] Raad de artiest!


Puma

Recommended Posts

  • Reacties 97
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • K.O.

    17

  • tjoef

    14

  • Puma

    11

  • AwiVC

    9

Top Posters In This Topic

Nouja, ik probeer het steeds iets moeilijker te maken..

Over dat gedoe of Layla nou wel of niet van Clapton is:

Eric Clapton heeft samen met Jim Gordon het nummer "Layla" gecomponeerd in de band Derek and the Dominos. Omdat het overgrote deel van de mensen "Eric Clapton" zal antwoorden bij de vraag van wie dat nummer is, Eric Clapton het ingezongen heeft, het op zijn naam heeft uitgebracht en mijn vraag was de artiest/band te noemen (die heel vanzelfsprekend Eric Clapton lijkt is/lijkt te zijn) rekende ik "Derek and the Dominos" fout. Ik zal het alsnog goedrekenen voor de wijsneuzen die "Derek and the Domino's" posten.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had de vorige(layla) wel gestuurd via pm volgensmij,maar ik heb geen +1 gekregen. Of was ik te laat? En het nummer is wel degelijk van derek and the dominos,namelijk van het album ''Layla and other Asorted Love Songs''.

Link to comment
Delen op andere websites

Gisterenavond begaf m'n voeding (van de PC voor de wijsneuzen) het en kon ik niks posten. Ben het nu erop aan het zetten. Had niet verwacht dat er maar twee mensen waren die 'm wisten, Aerosmith is naar mijn idee toch wel een behoorlijk bekende band :cab: . Deze is ook bekend, hopelijk zijn er deze keer meer mensen die 'm weten.

Bewerkt: door Puma
Link to comment
Delen op andere websites

Gisterenavond begaf m'n voeding (van de PC voor de wijsneuzen) het en kon ik niks posten. Ben het nu erop aan het zetten. Had niet verwacht dat er maar twee mensen waren die 'm wisten, Aerosmith is naar mijn idee toch wel een behoorlijk bekende band :cab: . Deze is ook bekend, hopelijk zijn er deze keer meer mensen die 'm weten.

Ja deze is wel weer heel makkelijk he =D En volgens mij is Aerosmith ook niet heel onbekend, misschien vergeten mensen gewoon hun entries in te sturen.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...