Jump to content

[B&G] Raad de artiest!


Puma

Recommended Posts

  • 2 weken later...
  • Reacties 97
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • K.O.

    17

  • tjoef

    14

  • Puma

    11

  • AwiVC

    9

Top Posters In This Topic

  • 2 weken later...
  • 3 weken later...
Misschien een idee om alle deelnemers even een PM te sturen dat de contest weer doorgaat o.l.v K.O? Niet iedereen checked dit subforum elke dag nl.
Weet ik, was ik ook al lang van plan. ^_^ Zodra ik de uitslagen van de 9e ronde van Puma binnen heb, plaats ik de 10e ronde en ga ik ook iedereen een PB sturen als 'herinnering'.

Ko 8)

Link to comment
Delen op andere websites

Misschien een idee om alle deelnemers even een PM te sturen dat de contest weer doorgaat o.l.v K.O? Niet iedereen checked dit subforum elke dag nl.
Weet ik, was ik ook al lang van plan. ^_^ Zodra ik de uitslagen van de 9e ronde van Puma binnen heb, plaats ik de 10e ronde en ga ik ook iedereen een PB sturen als 'herinnering'.

Ko 8)

Dolletjes! ^^ Mooi dat de contest weer doorgaat =] en bedankt dat jij daarvoor zorgt

Link to comment
Delen op andere websites

Oké, we zijn weer helemaal bezig. De negende ronde is eindelijk afgesloten, de punten zijn er bij geteld en de tiende ronde is gestart. Daarnaast heb ik zojuist alle deelnemende leden een PB gestuurd om even te melden dat de contest weer verder gaat.

Ook voor niet-deelnemers is het nog niet te laat. Je kunt nog altijd gewoon inzenden en dan doe je automatisch mee. Je maakt zelfs nog kans om te winnen! :dans:

Aan de leden die wel deelnemen, zou ik willen vragen of ze, indien ze problemen ervaren met de embedde Windows Media Player functie op de webpagina, deze problemen per PB aan mij zouden kunnen melden. Ik heb het helaas niet met alle versies van Windows en alle internetbrowsers kunnen testen.

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn band was lek, de brug stond open, het stoplicht stond op rood, de printer was kapot, mijn hond heeft het opgegeten, het was glad dus we moeten lopen, etc. etc. Hoe dan ook, nogmaals mijn excuses voor de vertraging, maar...

Ronde 11 staat online!

Ik ben er eigenlijk een beetje ontevreden over dat het zo makkelijk is om tot het juiste antwoord te komen. Ongetwijfeld zijn er mensen die nummers gelijk herkennen, maar ik denk zelf dat een aantal deelnemers het heel eenvoudig vinden de songteksten in te tikken bij Google. Dan zien ze vanzelf bij welk nummer het hoort. Daarom ga ik vanaf nu proberen om zoveel mogelijk stukjes te zoeken waar geen tekst in voorkomt, om het niveau een beetje omhoog te halen. Ik probeer natuurlijk wel stukjes te vinden die enigszins bekend zijn. Dus geen Albaanse volksmuziek ofzo.

Ook ben ik bezig met een nieuw systeem om je antwoord gewoon op internet in te kunnen vullen, zodat je geen PB meer hoeft te sturen. Nouja, 'bezig', ik heb er 5 minuten aan gespendeerd en het is bijna af. Ik weet alleen niet of het ook werkt bij freehostia, aangezien ik daar niet bij de server configuratie kan. Mijn eigen server is maar zelden online dus dat zou lastig voor jullie worden.

Enige nadeel alleen is dat ik lastig kan verifiëren of jullie zijn wie jullie beweren te zijn. Ik zou jullie kunnen vragen om jullie IP adres op te sturen zodat ik daar naar kan kijken, maar dat houdt wel in dat je vanaf slechts één locatie het antwoord kunt plaatsen. Ik zou jullie ook kunnen vragen een wachtwoord in te sturen (of om je gewoon te registeren op de site, dan maak ik wel een leuk UCP'tje waar je je inzendingen kan doen, wachtwoord veranderen enzo.)

Hoe denken jullie daarover? Hebben jullie graag een dergelijk systeem of hebben jullie het liever gewoon via PB? Brandt maar los!

Link to comment
Delen op andere websites

PB voldoet naar mijn mening gewoon, ik zie daar geen hinder in. Als je er een andere site voor gaat gebruiken, is het moeilijk om te controleren wie wie is. Ik kan dan ook een account 'Preddy' aanmaken, en steeds het foute antwoord geven. Tenzij je de leden via GTAForum hun wachtwoord gaat vragen, om die te controleren. Maar dan zie ik de voordelen (zijn die er?) niet opwegen tegen de nadelen.

@Hieronder: ik bedoel ook het wachtwoord van het account op jouw site. ;)

Bewerkt: door TomHagen
Link to comment
Delen op andere websites

Ik bedoelde natuurlijk een nieuw account en niet je GTAForum wachtwoord. Dat zou wel bijzonder stom zijn om dat zomaar aan mij te geven. Het voordeel hiervan aan jullie kant is dat je niet terug naar GTAForum hoeft om het antwoord daadwerkelijk in te zenden. (Hoewel je waarschijnlijk toch met tabbladen werkt.) Het voordeel aan mijn kant is dat mijn PB Inbox minder vol raakt en mijn gewone mailbox. (Ik krijg automatisch e-mail bij een nieuwe PB. Ik weet dat je het uit kan zetten maar dat wil ik niet. Het is niet mogelijk alleen de meldingen bij PB's omtrent Raad de Artiest uit te zetten.)

Een ander voordeel is dat ik zelf sneller de puntenlijst kan updaten, aangezien ik nu steeds Puma een PB moet sturen om de beginpost te bewerken. Bovendien vind ik het gewoon leuk om dit soort dingetjes te scripten. :7

Een nadeel is dat het meer los gaat staan van GTAForum. Hele andere mensen kunnen dan ook ineens op mijn site terecht komen. (Onwaarschijnlijk aangezien ik het voor maar weinig dingen gebruik, maar niet onmogelijk.) Een ander nadeel is dat het meer gedoe oplevert voor jullie. Dat is waarschijnlijk het grootste knelpunt.

Mij maakt het verder weinig uit. Jullie mogen wat mij betreft kiezen. Ik zie wel in dat het voor jullie eigenlijk helemaal niet zo veel makkelijker wordt, dus waarschijnlijk gaat het niet gebeuren. Tenzij er natuurlijk alsnog grote vraag naar blijkt te zijn.

Hier is iets wat ik in elk geval nog wel even wil vermelden voor sommige deelnemers:

Vermeldt het nummer van de ronde in het onderwerp van de PB!!!

Da's voor mij wel zo handig.

Bewerkt: door K.O.
Link to comment
Delen op andere websites

Fragment 11 is één van mijn favorite nummers. ^_^
Volgens mij ben je de enige. :7 Nog een klein half uurtje te gaan en nog bijzonder weinig inzendingen. Is het nu toch te moeilijk zonder tekst? Het nummer op zich is volgens mij bekend genoeg..
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...