Jump to content

[B&G] Raad de artiest!


Puma

Recommended Posts

Fragment 11 ken ik niet hoor? Nooit gehoord. Fragment 12 is dan weer heel makkelijk, naar mijn mening. Maar de organisatie is nog steeds heel strak, dus ik heb niks te klagen. :tu:

Bewerkt: door TomHagen
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 97
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • K.O.

    17

  • tjoef

    14

  • Puma

    11

  • AwiVC

    9

Top Posters In This Topic

Inderdaad, het bolt nog altijd lekker. Ik zou gewoon alles laten zoals het is :clown: En goed dat je niet al te veel tekst meer post, want dat was inderdaad mijn tactiek met google en dan werd het wat onsportief :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Hmmm, het is vrij lastig om de goede balans te vinden. Zo kon blijkbaar niemand Tenacious D herkennen, maar van ronde 12 heb ik nu alweer een heel aantal inzendingen binnen. Niet zo heel gek, volgens mij hoor je het nummer de laatste tijd echt overal. Nou ja dat zorgt ook weer voor wat afwisseling hè.. Zorg ik er gewoon voor dat de volgende ronde weer wat moeilijker wordt. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Zorg ik er gewoon voor dat de volgende ronde weer wat moeilijker wordt. :7

Dat merk ik ja. Ik herken het stukje wel van fragment 13, en ik heb ook wel een idee welke artiest het is, maar ik zou echt niet weten welk liedje. Ik hoop dat ik in ieder geval een half puntje met de artiest kan scoren.

Link to comment
Delen op andere websites

Hmm ik geloof dat deze inderdaad aardig pittig is. Best lastig, herkenbare stukjes zoeken waar geen tekst in voorkomt... De tekstloze stukjes zijn vaak de stukken tussen coupletten en refreinen (bridge) en die kennen mensen vaak het slechtst. Refreinen, die het makkelijkst herkend worden, zijn weer bijna altijd met tekst... Misschien dat ik eens instrumentale versies moet gaan zoeken met YouTube.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
Wordt de stand nog geüpdate? Want de laatste dateert alweer van 24 december. Ben wel benieuwd. :)
Bedankt voor de opmerking. Ik ben inderdaad vergeten Puma een PB te sturen, maar ik heb het zojuist gedaan, dus als het goed is worden de scores binnenkort geupdate. Overigens kun je (al geloof ik niet dat iemand dat al gezien had) de uitslagen van elke ronde ook terugvinden op de links die in het hoofdtopic staan. Daar update ik ook de tussenstand steeds.
Link to comment
Delen op andere websites

Tsja da's pech gehad dan hè. :7 Volgens mij ook wel zo'n beetje 't bekendste nummer van Metallica dat er is.

Als je 't niet zeker weet zou ik het nummer dat je denkt dat het moet zijn eerst even opzoeken/downloaden en beluisteren. Als het fragment dan overeenkomt kun je er vanuit gaan dat het klopt. Als dat niet zo is, zit je er toch echt naast.

(Nogmaals excuses trouwens voor de kleine vertraging. De monitor van onze PC is kaduuk en we hebben geen extra monitor, met als gevolg dat ik die PC eigenlijk gewoon helemaal niet kan gebruiken. Daar heb ik alle Raad-de-artiest zooi opstaan en houdt ik alles bij. Ik heb via de laptop alvast even een nieuwe ronde geupload, maar ik kan helaas niet zeggen wanneer alles verholpen is.)

Link to comment
Delen op andere websites

Tsja da's pech gehad dan hè. :7 Volgens mij ook wel zo'n beetje 't bekendste nummer van Metallica dat er is.

Als je 't niet zeker weet zou ik het nummer dat je denkt dat het moet zijn eerst even opzoeken/downloaden en beluisteren. Als het fragment dan overeenkomt kun je er vanuit gaan dat het klopt. Als dat niet zo is, zit je er toch echt naast.

(Nogmaals excuses trouwens voor de kleine vertraging. De monitor van onze PC is kaduuk en we hebben geen extra monitor, met als gevolg dat ik die PC eigenlijk gewoon helemaal niet kan gebruiken. Daar heb ik alle Raad-de-artiest zooi opstaan en houdt ik alles bij. Ik heb via de laptop alvast even een nieuwe ronde geupload, maar ik kan helaas niet zeggen wanneer alles verholpen is.)

Nothing else matters is volgensmij het bekendste. Maar de gitaar in dat stukje heeft echt echt zo'n een standaard tone. Niet dat je direct aan de sound hoort wie het is,zoals bij Mark Knopfler,Jimi Hendrix e.d.

Link to comment
Delen op andere websites

Deze is wel moeilijk hoor. Ik heb meteen het gevoel dat ik het ergens van ken, die gitaar heb ik al eens gehoord. :puh: Ik weet 'm echt niet, dus het zal een wilde gok zijn. :puh:
Ik vind deze juist ietsje makkelijker dan de vorige (als ik 'm goed heb.. ). Maarja, ik ben dan ook geen grote fan van Metallica. :)

Leuk spel trouwens. Ik doe pas sinds de vorige ronde mee.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vond nummer 17 wel lastig! Ik kwam er gisteren pas achter toen ik het nummer per toeval op de radio hoorde. Dat denk ik tenminste. :puh: Ik kan 'm natuurlijk ook nog fout hebben. Zijn er nog anderen die actief meespelen?

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...