Jump to content

[B&G] Raad de artiest!


Puma

Recommended Posts

Ik vond nummer 17 wel lastig! Ik kwam er gisteren pas achter toen ik het nummer per toeval op de radio hoorde. Dat denk ik tenminste. :puh: Ik kan 'm natuurlijk ook nog fout hebben. Zijn er nog anderen die actief meespelen?

Jawel hoor. :) Fragment 17 kende ik wel, dus niet moeilijk.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • Reacties 97
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • K.O.

    17

  • tjoef

    14

  • Puma

    11

  • AwiVC

    9

Top Posters In This Topic

Goh, nog nooit eigenlijk deftig op dit topic gelet. Ga meedoen vanaf nu :D

Heb al even naar andere fragmenten geluisterd, en die gingen meestal toch goed ^_^

Je bent helaas een beetje laat, volgens mij hebben we er nog vijf te gaan, en al 20 gehad. Alhoewel je met 5 punten nog redelijk hoog eindigt denk ik. :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Je bent helaas een beetje laat, volgens mij hebben we er nog vijf te gaan, en al 20 gehad. Alhoewel je met 5 punten nog redelijk hoog eindigt denk ik. :tu:

Goh ja, ik doe niet mee om te winnen hoor, gewoon de fun van het zoeken en luisteren vind ik het belangrijkste ^_^

Bewerkt: door demontventoux
Link to comment
Delen op andere websites

Fragment #21 was toch ook de intro van Tony Hawk's Pro Skater 3? Hij kwam in ieder geval wel in Guitar Hero voor. Overigens wel een makkelijke hoor.

Bewerkt: door warrock_123_321
Link to comment
Delen op andere websites

Fragment #21 was toch ook de intro van Tony Hawk's Pro Skater 3? Hij kwam in ieder geval wel in Guitar Hero voor. Overigens wel een makkelijke hoor.

Vind je? :(

Ik weet het niet :7

Ik was ook de enigste die Tribute van Tenacious D wist. Helaas was ik te laat met inschrijven want tot nu toe ken ik er wel erg veel.

Bewerkt: door warrock_123_321
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...