Jump to content

[B&G] Raad de artiest!

Recommended Posts

Geplaatst:
Ik vond nummer 17 wel lastig! Ik kwam er gisteren pas achter toen ik het nummer per toeval op de radio hoorde. Dat denk ik tenminste. :puh: Ik kan 'm natuurlijk ook nog fout hebben. Zijn er nog anderen die actief meespelen?

Jawel hoor. :) Fragment 17 kende ik wel, dus niet moeilijk.

• 2 weken later...
  • Reacties 97
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• K.O.

17

• tjoef

14

• Puma

11

• AwiVC

9

Top Posters In This Topic

Geplaatst:

Goh, nog nooit eigenlijk deftig op dit topic gelet. Ga meedoen vanaf nu :D

Heb al even naar andere fragmenten geluisterd, en die gingen meestal toch goed ^_^

Geplaatst:
Goh, nog nooit eigenlijk deftig op dit topic gelet. Ga meedoen vanaf nu :D

Heb al even naar andere fragmenten geluisterd, en die gingen meestal toch goed ^_^

Je bent helaas een beetje laat, volgens mij hebben we er nog vijf te gaan, en al 20 gehad. Alhoewel je met 5 punten nog redelijk hoog eindigt denk ik. :tu:

Geplaatst:

Na een tijdje niet meer meegedaan te hebben ga ik nu weer meedoen :D

Geplaatst: (bewerkt)
Je bent helaas een beetje laat, volgens mij hebben we er nog vijf te gaan, en al 20 gehad. Alhoewel je met 5 punten nog redelijk hoog eindigt denk ik. :tu:

Goh ja, ik doe niet mee om te winnen hoor, gewoon de fun van het zoeken en luisteren vind ik het belangrijkste ^_^

Bewerkt: door demontventoux

Fragment #21 was toch ook de intro van Tony Hawk's Pro Skater 3? Hij kwam in ieder geval wel in Guitar Hero voor. Overigens wel een makkelijke hoor.

Bewerkt: door warrock_123_321
Geplaatst:
Fragment #24 was toch ook de intro van Tony Hawk's Pro Skater 3? Hij kwam in ieder geval wel in Guitar Hero voor. Overigens wel een makkelijke hoor.

Vind je? :(

Ik weet het niet :7

Fragment #21 was toch ook de intro van Tony Hawk's Pro Skater 3? Hij kwam in ieder geval wel in Guitar Hero voor. Overigens wel een makkelijke hoor.

Vind je? :(

Ik weet het niet :7

Ik was ook de enigste die Tribute van Tenacious D wist. Helaas was ik te laat met inschrijven want tot nu toe ken ik er wel erg veel.

Bewerkt: door warrock_123_321
Geplaatst:

Aha, nog eens een opgave die ik weet :puh: Ik ga niet zeggen van waar, want dan wordt het te makkelijk voor de rest.

• 2 weken later...
Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...