Jump to content

[B&G] Raad de artiest!

Recommended Posts

• Reacties 97
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• K.O.

17

• tjoef

14

• Puma

11

• AwiVC

9

Top Posters In This Topic

Geplaatst:

Uiteindelijk toch nog gewonnen. Het was in ieder geval een prachtige contest die jullie beiden goed georganiseerd hebben. Trots ben ik dan ook, om gewonnen te hebben. :)

Geplaatst: (bewerkt)

Gefeliciteerd Jay; :tu: En Megapilot,we hebben even veel goed :puh:

Edit:Komt er nog een nieuwe ''Raad de artiest!'' contest?

Bewerkt: door phantom
Geplaatst:
Uiteindelijk toch nog gewonnen. Het was in ieder geval een prachtige contest die jullie beiden goed georganiseerd hebben. Trots ben ik dan ook, om gewonnen te hebben. :)

Gefeliciteerd! En zoals K.O. al zei, een mooie badge. :Y

Geplaatst:

Mooie contest, al is de meeste muziek die aan bod kwam niet echt bekend...:) Mooie badge btw. Gefeliciteerd Puma en K.O. voor deze contest. :) Moge er nog meer komen...:)

Geplaatst:

Bedank .Levi. maar voor de badge. Zelf kan ik zoiets dus echt niet. :7

Die muziek, tsja, daar zat ook niet echt een systeem in eigenlijk. Enkele nummers heb ik gekozen omdat ik ze gewoon zelf leuk vind om te luisteren en anderen omdat ik meende dat het bekende nummers waren. Uiteindelijk werden het eigenlijk allemaal nummers binnen de stijl van de (classic) rock of metal. De meerderheid van de nummers is ook al wel wat ouder. Puma was al een klein beetje die weg ingeslagen en ik heb dat eigenlijk weer doorgezet. Voor mensen die normaal gesproken dit soort muziek helemaal niet waarderen was het dan ook misschien niet helemaal eerlijk.

Ik vond het in elk geval leuk om de contest te organiseren en wie weet of er ooit een vervolg komt. ;) Misschien is het een idee om een topic te starten waar mensen gewoon steeds om de beurt een fragment kunnen plaatsen en kunnen raden? Een beetje vergelijkbaar met de Quiztopics uit de GTA fora.

Geplaatst:

Het zou leuk zijn als er nog een ronde komt,maar als je geen tijd hebt begrijp ik dat best wel.

Geplaatst:

Allright, ik ben derde :D

gefeli, Jay; en moge deze overwinning verdient uw ego voeden :puh:

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...