Jump to content

Ronaldo

Recommended Posts

Geplaatst:

Normaal gezien maak ik geen voetbalsignatures, maar voor GTA-Freak2 maak ik een uitzondering. :)

Hier de sig:

ronaldoax2.png

Tips 'n Rates?

Geplaatst:

Een mooie signature, prima om mee gezien te worden. Wat me als eerste opvalt is dat de achtergrond effecten in mijn ogen net zo goed of zelfs beter naar voren komen dan de render. Dat vind ik eigenlijk best jammer. Wat ik daarmee wil zeggen is dat je het voor jezelf te druk hebt gemaakt met telkens maar dezelfde effecten waardoor het niet meer goed tot zijn recht komt. Het lichteffect bij het hoofd van de voetballer is wel weer mooi gedaan. Zo komen ook de glitter op dat vlak prima tot hun recht. Met de maten van de signature had ik het net ietsje kleiner opgezocht maar dat is natuurlijk helemaal je eigen keus. Ik had persoonlijk nog wat meer effecten gebruikt en de had geprobeerd de huigige effecten lekker op de achtergrond te laten in plaats van dat ze zo 'voorop staan'. De tekst is in principe goed geplaatst, je hebt een goede font uitgezocht alleen had ik een andere kleur uitgezocht en ook hier wat meer met het licht gedaan. Verder een prima border en uiteindelijk een prima signature. Ik vind hem niet geweldig en ik heb beter van je gezien, maar je mag er best trots op wezen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...