weci Geplaatst: 26 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2008 (bewerkt) Hallo iedereen, ik vind het eigenlijk een beetje dom dat ik hiervoor een nieuw topic moet openen, maar ik wist deze vraag nergens anders onder te brengen. Ik heb eens het spel GTA2 gedownload, en daar was de besturing oor de PC wel erg vervelend en onwennig voor mij als PS-speler. Nu was de vraag of in GTA-SA de besturing ook zo is. (Vb: Als je naar links wil, gaat dat niet door op de linkermuisknop te klikken, maar door op links te duwen en dan nog eens naar boven.) Ik ben van plan om de GTA-IV op de PC te kopen, omdat de PS3 een beetje te duur is. Was in GTA de besturing ook zo als hierboven beschreven? Want als dat het geval is, zal dat bij IV ook wel zo zijn... Groetjes Weci Bewerkt: 26 oktober 2008 door weci Reageren
Jochem285 Geplaatst: 26 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2008 GTA 2 is 2D, dat scheelt heel veel, speel je wel eens andere shooters op de computer? de besturing is ongeveer als andere shooters.. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 26 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2008 (bewerkt) Je kunt de Controls zelf instellen hoor. Ik heb Gta2 gehad en je kon gewoon je Controls instellen. Dit kan ook bij Gta: 3/Vice City/San Andreas en dus waarschijnlijk ook bij IV. [ik heb het wel over de PC-versie he!] Bewerkt: 26 oktober 2008 door MegaPilot Reageren
weci Geplaatst: 26 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 26 oktober 2008 (bewerkt) GTA 2 is 2D, dat scheelt heel veel, speel je wel eens andere shooters op de computer? de besturing is ongeveer als andere shooters.. Nee, ik heb eigenlijk nog nooit schietspellen en zo op de PC gespeeld. IV gaat de eerste worden (hoop ik). Want als ik kijk op wikigta bij besturing van GTA2 en GTA SA,staat er precies hetzelfde. Voor mij zou het een nadeel zijn als het bij de heel oude besturing zou blijven... Je kunt de Controls zelf instellen hoor. Ik heb Gta2 gehad en je kon gewoon je Controls instellen. Dit kan ook bij Gta: 3/Vice City/San Andreas en dus waarschijnlijk ook bij IV. smile3.gif [ik heb het wel over de PC-versie he!] Ah dus ik kan bijvoorbeeld zelf instellen dat als ik naar boven duw het manneke vooruit gaat en duw ik naar links dat hij naar links gaat. [en niet zo ingewikkeld als: boven links = links)] Bewerkt: 26 oktober 2008 door weci Reageren
MegaPilot Geplaatst: 26 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2008 Ah dus ik kan bijvoorbeeld zelf instellen dat als ik naar boven duw het manneke vooruit gaat en duw ik naar links dat hij naar links gaat. [en niet zo ingewikkeld als: boven links = links)] Kort: Ja! Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 26 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2008 Hallo iedereen, ik vind het eigenlijk een beetje dom dat ik hiervoor een nieuw topic moet openen, maar ik wist deze vraag nergens anders onder te brengen.Ik heb eens het spel GTA2 gedownload, en daar was de besturing oor de PC wel erg vervelend en onwennig voor mij als PS-speler. Nu was de vraag of in GTA-SA de besturing ook zo is. (Vb: Als je naar links wil, gaat dat niet door op de linkermuisknop te klikken, maar door op links te duwen en dan nog eens naar boven.) Ik ben van plan om de GTA-IV op de PC te kopen, omdat de PS3 een beetje te duur is. Was in GTA de besturing ook zo als hierboven beschreven? Want als dat het geval is, zal dat bij IV ook wel zo zijn... Groetjes Weci Als je een PS gewend bent raad ik je aan om een gamepad te gebruiken i.p.v. het toetsenbord + muis. Reageren
weci Geplaatst: 26 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 26 oktober 2008 Als je een PS gewend bent raad ik je aan om een gamepad te gebruiken i.p.v. het toetsenbord + muis. Ah, een gamepad, dat is zoiets als dat ding wat je gebruik op de PS... En dat gaat ook op de PC, is dat een apart ding of moet daar een kabeltje voor gekocht worden om het te kunnen aansluiten op de PC? Hoeveel kost zoiets dan? Reageren
MegaPilot Geplaatst: 26 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2008 (bewerkt) Ah, een gamepad, dat is zoiets als dat ding wat je gebruik op de PS...En dat gaat ook op de PC, is dat een apart ding of moet daar een kabeltje voor gekocht worden om het te kunnen aansluiten op de PC? Hoeveel kost zoiets dan? Er is een kabeltje dat je PS2-Controller linkt met je PC. Maar je vindt die niet meer in de winkels. Koop dus een Controller voor op de PC. Er zijn controllers die op de PS2/PS3/PC kunt gebruiken. Vraag maar eens in de game-winkels in de buurt. Of winkels waar ze van die spullen verkopen. Een Controller is 30 euro ongeveer. @ hieronder: Dan zijn de gamewinkels bij mij afzetters! Bewerkt: 26 oktober 2008 door MegaPilot Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 26 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2008 Ah, een gamepad, dat is zoiets als dat ding wat je gebruik op de PS... En dat gaat ook op de PC, is dat een apart ding of moet daar een kabeltje voor gekocht worden om het te kunnen aansluiten op de PC? Hoeveel kost zoiets dan?Gewoon een aparte gamepad met USB aansluiting heb je al voor ongeveer €15. Reageren
weci Geplaatst: 26 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 26 oktober 2008 Oké, bedankt voor de (snelle) info. Heb alle info die ik nodig heb. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.