MegaPilot Geplaatst: 27 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2008 (bewerkt) Heej forummertjes. Ik speel Harry Potter En De Orde Van De Feniks op m'n PS2-tje. Ik heb een probleempje. Namelijk: Ik heb het spel voor 60 % uitgespeeld, en ik krijg geen enkele taak meer. Ik ben nog niet in het ministerie geweest, dus ik heb het zeker nog niet uitgespeeld. Als ik iets zeg tegen Ron of Hermelien dan zeggen ze me dat ik de SVP-ers moet zoeken op de sluipwegwijzer. Ik heb er echt niks aan! Ik krijg geen enkele taak meer, en ik ben overal al eens een kijkje gaan nemen. Hulp gevraagd... Alvast bedankt! Mvg, MP. Edit: Haast Onthoofde Henk heeft me aan een taak herinnerd die niet op de sluipwegwijzer stond, probleem opgelost dus! Sorry voor dit onnodige topic! Bewerkt: 27 oktober 2008 door MegaPilot Reageren
Lance_Ryder_Wilson Geplaatst: 31 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2008 Ik speel het net voor de PC. Die heeft wel een kutbesturing en bovendien moeten Ron en Hermione constant zeggen "Let's go to the library"... "We should really go to the library"... Alleen de filmpjes die je kunt unlocken zijn wel leuk. Reageren
Zaahed Geplaatst: 11 november 2008 Rapport Geplaatst: 11 november 2008 Ik heb het wel is bij een oude vriend gespeeld maar ik vind het niet zo leuk spel ik speel liever GTA San Andreas of GTA 4. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.