Jump to content

Saints Row 2 Vs. GTA IV

Saints Row 2 Vs. GTA IV  

34 leden hebben gestemd

1. 1. Welke spel vindt jij beter?

• Saints Row 2
      12
    • GTA IV
      18

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Kies maar. :D

Ik vindt eerlijk gezegt Saints Row 2, GTA IV is veel serieuzer. In Saints Row 2 ken je lekker kloten, je kan alle maal gekke dingen doen. En in Saints Row 2 ken je zoveel dingen, en meisje of een jongen, een flamewerper. In GTA IV kan je alleen een paar pakken kiezen, en er zijn weinig mogelijkheden. En in Saints Row 2 veel meer. Dus ik vindt gewoon Saints Row 2. Wat vinden jullie? Ik ben benieuwd! :)

Edit: Oja, sorry. Het moet idd in de subforum van free roaming.

Bewerkt: door Rene-GTA

Deze poll vind ik nu maar dom.

Iedereen heeft juist gta IV al lang uitgespeeld en iedereneen vind er nu niet veel meer aan.

Maar omdat SR2 nieuw is en je veel meer kan doen vindt iedereen het nu leuker.

Maar wie weet vinden ze na een tijd GTA IV weer leuker.

Dus deze poll is nu nog niet nodig. :N:slotje:

BTW: dit moet bij free roaming en race subforum staan.

Bewerkt: door End Of The Riot
Geplaatst:
Deze poll vind ik nu maar dom.

Iedereen heeft juist gta IV al lang uitgespeeld en iedereneen vind er nu niet veel meer aan.

Maar omdat SR2 nieuw is en je veel meer kan doen vindt iedereen het nu leuker.

Maar wie weet vinden ze na een tijd GTA IV weer leuker.

Dus deze poll is nu nog niet nodig. :N:slotje:

BTW: dit moet bij free roaming en race subforum staan.

Ik vind Saints Row 1 al leuker dan GTA IV en toen had ik SR1 allang voor GTA IV 100% uitgespeeld en het verveelt me nog steeds niet, maar GTA IV verveelde me na een tijdje nadat ik het uitgespeeld had. Ik vind SR 1 en 2 beter dan GTA IV want SR verveelt niet na het uitspelen.

effe een off topic vraagje.. ik ben nog bij het begin van saints row 2 (ps3 versie) en op een gegeven moment kon ik geen vuurwapens meer selecteren. Ik kan alleen maar mn vuist en een spray, mes, paraplu of een knuppel gebruiken ligt eraan wat ik op dat moment bij me heb. Hoe los ik dat op? Ik denk niet dat ik ver kom als ik alleen maar mn vuist en een spray kan gebruiken :duh:

btw zombie rising is echt zo gaaf.. dat doet me echt denken aan dawn of the dead

EDIT: Gta 4 is veel beter dan saints row 2. saints row 2 is wel leuk maar niet echt een topper dat komt door de slechte graphics en omdat er veel humor wordt gebruikt waardoor het niet echt een serieuze spel is

Bewerkt: door gta_fan_123
Geplaatst:

Ik heb gekozen voor GTAIV. Veel mensen klagen over de serieusheid van GTAIV, maar dat vind ik er nu juist zo geweldig aan. Het is een heel diepzinnig en krachtig verhaal. En de graphics van IV zijn (naar mijn mening) veel mooier dan die van SR2. En ik vind LC veel meer leven dan de stad van SR2. SR is gewoon veel te onrealistisch voor mij. Ik hou van realisme en grafisch mooie games (niet dat IV altijd even realistisch is, maar goed), dus ik ga voor IV. :schater:

Geplaatst:

Saints row 2 is niet te vergelijken met gta: IV

Beide games scoren in mijn ogen evenveel punten.

Graphics : Gta heeft mooiere overduidelijk.

Verhaallijn: Saints row in mijn ogen beter.

Online gameplay: GTA véél beter dan Saints row 2

Fun factor: Saints row 2 beter dan in GTA

Verslaafdheid: GTA: IV > Saints row 2 als het met online verslaafdheid te maken heeft ;) Bij GTA heb je instant games die je meteen joined bij saints row 2 moet je eerst een goede 10 minuten wachten voor je in een game room zit en kan beginnen.

Toch vind ik Saints row leuker om te spelen offline gezien terwijl als ik online een potje wil knallen dat ik dan toch voor GTA ga.

• 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...