NickyHendriks Geplaatst: 27 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2008 Hallo, Ik heb iets heel raar, mijn toetsenbord reageerd niet normaal op de leestekens. Het probleem zit alleen in FF, de punt en de komma doen wel normaal en sommige anderen, de rest doet het niet meer normaal. Waardoor komt dit? <= Wist ik uit me hoofd. Ik kan in MSN wel gewoon de leestekens gebruiken maar in FF doen ze niet meer normaal, in IE werkt het ook normaal. De taal anders zetten werkt niet Wie helpt me? Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 27 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2008 Linker control tegelijk indrukken met rechter shift en klaar Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 27 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 27 oktober 2008 Linker control tegelijk indrukken met rechter shift en klaar Werkt niet Ik heb dat al honderden keren geprobeerd Reageren
SubaruFreak Geplaatst: 27 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2008 Start > Configuratie Scherm > Printers en andere hardware > Toetsenbord > Probleem Oplossen Mocht dat niet helpen dan weet ik het niet Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 27 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 27 oktober 2008 Start > Configuratie Scherm > Printers en andere hardware > Toetsenbord > Probleem OplossenMocht dat niet helpen dan weet ik het niet Werkt niet. Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 27 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 27 oktober 2008 (bewerkt) Nieuwe install. Ik heb het niet oeven installeren want het is een Plug en Play Toetsenbord van Logitech Het werkt weer normaal. Ik heb Systeemherstel gedaan wat Fedmas aanraadde op MSN Bewerkt: 27 oktober 2008 door zamg0d1 Reageren
wesley123 Geplaatst: 27 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2008 Rechter shift en Control, dan zou hij het moeten doen. Reageren
.Senne Geplaatst: 27 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2008 (bewerkt) Linker control tegelijk indrukken met rechter shift en klaar Rechter shift en Control, dan zou hij het moeten doen. is al gezegd, en werkt niet. Zamg0d1, ben je zeker dat je er niets van cd-rom ofzo hebt bij gekregen? edit: dacht dat het muis en toetsenbord was, en dan krijg je normaal wel een cd rom bij. bij toetsenbord alleen niet. Bewerkt: 27 oktober 2008 door senneken Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 27 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 27 oktober 2008 Zamg0d1, ben je zeker dat je er niets van cd-rom ofzo hebt bij gekregen?edit: dacht dat het muis en toetsenbord was, en dan krijg je normaal wel een cd rom bij. bij toetsenbord alleen niet. Ik heb een Plug n Play Draadloos Toetsenbord met Muis erbij. Ik heb voor zover ik weet nooit een CD hiervan gehad. Maar het werkt weer normaal op een ding na. Als ik de hoge komma of het dakje (^) intyp dan moet je normaal nog een andere toest indrukken voor die er staat. Bij mij is dit niet zo. Bij mij staan ze er meteen Reageren
.Senne Geplaatst: 27 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2008 misschien ligt het dan aan dit: bij mijn toetsenbord kan ik bij hardware ergens instellen of het nederlands komma of nederlands punt is. ik weet het verschil niet, maar je kan misschien maar proberen .. Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 27 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 27 oktober 2008 misschien ligt het dan aan dit:bij mijn toetsenbord kan ik bij hardware ergens instellen of het nederlands komma of nederlands punt is. ik weet het verschil niet, maar je kan misschien maar proberen .. Kun je uitleggen waar bij Hardware? Reageren
wesley123 Geplaatst: 27 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2008 Ik snap niet waarom RECHTER CTRL en RECHTER shift niet zou werken, dan verander je de toetsenbord instelling van Internationaal naar nederlands en omgekeerd. Als jij dat gewoon doet zou hij naar Internationaal moeten springen Reageren
.Senne Geplaatst: 27 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2008 start>>configuratiescherm>>Datum, tijd, taal en landinstellingen>>notatie van getallen, datums en tijden wijzigen>> tab Talen>>details>>standaard invoertaal>>Nederlands (belgië) - Belgisch (punt). dat staat er bij mij. ik ben belg, maar jij kan gewoon nederlands kiezen, en dan punt. er moet dan in het vakje eronder staan: -Nederlands (be of nl) -toetsenbord -be of nl (punt) ik hoop dat het helpt. Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 28 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 28 oktober 2008 (bewerkt) start>>configuratiescherm>>Datum, tijd, taal en landinstellingen>>notatie van getallen, datums en tijden wijzigen>> tab Talen>>details>>standaard invoertaal>>Nederlands (belgië) - Belgisch (punt).dat staat er bij mij. ik ben belg, maar jij kan gewoon nederlands kiezen, en dan punt. er moet dan in het vakje eronder staan: -Nederlands (be of nl) -toetsenbord -be of nl (punt) ik hoop dat het helpt. Jippie het werkt Bewerkt: 28 oktober 2008 door zamg0d1 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.