Jump to content

gta heeft een soort van plaktoets

Recommended Posts

Geplaatst:

Mijn buurjongen heeft san andreas gister weer geinstalleerd maar als hij nu gaat spelen met de orginele cd. maar nu blijft de knop S en de camera hangen op hetzelfde punt. daarna als ik het spel opnieuw opstart blijft het gewoon hetzelfde soms als hij zijn computer opnieuw opstart is het weg maar 9 van de 10 keer is het nog steeds hetzelfde hebben jullie een oplossing voor dit 'Akkefietje' :tu: ?

Alvast bedankt.

Geplaatst: (bewerkt)

Ik begrijp eruit dat de S-toets blijft hangen. Nu, je kan de Controls veranderen, zodat je de S-toets niet meer nodig hebt. Maar als ik jou was, koop een nieuw toetsenbord. :)

Edit: @ hieronder: En als hij nou iets moet typen? Handig hoor als zo'n toets blijft hangen. :puh:

Bewerkt: door MegaPilot
Geplaatst:
Ik begrijp eruit dat de S-toets blijft hangen. Nu, je kan de Controls veranderen, zodat je de S-toets niet meer nodig hebt. Maar als ik jou was, koop een nieuw toetsenbord. :)

En nu maak je er nog groter probleem ervan dat hij een nieuw toetsenbord moet gaan kopen, dat helpt toch niet. Zet alles gewoon weer op 'Default' en dan is alles weer goed. :) Dus een nieuw toetsenbord heb je niet nodig! :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...