Jump to content

De beste GTA


.Stan

  

28 leden hebben gestemd

  1. 1. Wat vind jij de beste GTA? GTA...

    • IV
      17
    • San Andreas
      4
    • Liberty City Stories
      1
    • Vice city Stories
      0
    • Advance
      0
    • Londen 1969
      0
    • Londen 1961
      0
    • III
      0
    • II
      0
    • I
      1
    • Chinatown Wars lijkt mij de leukste (ik weet dat ie niet uit is maar ik vind hem denk ik tog de leukste)
      0
    • Vice City
      4
  2. 2. Welk Platvorm vind jij het meest geschikt voor GTA?

    • PC
      9
    • PS3
      11
    • PS2
      1
    • PS1
      1
    • PSP
      0
    • XBOX360
      3
    • XBOX
      0
    • DS (Er is geen GTA voor maar die gaat wel komen en daarom lijkt het me de leukste)
      0
    • GBA
      0
    • ANDERS...
      2


Recommended Posts

Wat vind jij de allerbeste GTA die er ooit was.

Laat een Reactie achter en vul de poll in.

Mij lijkt GTA IV de beste GTA maar ik heb hem nog niet want hij is nog niet uit voor de PC.

Verder vind ik GTA SA leuk voor de PC en GTA LCS voor de PSP ook heel leuk.

Wat vind jij??

Stanboy96

Link to comment
Delen op andere websites

Je maakt wel veel van dit soort topics aan?

Er zijn al heel veel van dit soort topics, je moet echt 'ns de zoekfunctie gebruiken..

EDIT: Ach omdat die topics al heel oud zijn, stem ik toch maar..

GTA IV is natuurlijk de beste, daarna VC. Beste console om GTA op te spelen dat kan ik niet zeggen, zo kan je er speciaal eentje voor de Wii maken en die breng je dan uit op de PS3, en dan is ie helemaal niks. Dus ik heb anders gedaan: namelijk geen.

Bewerkt: door Uitroepteken
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb tot nu toe gestemd GTA San Andreas en ik denk dat als GTA IV op de PC is dat ik hem dan leuker ga vinden want op mijn xbox 360 doet hij het vaak niet en ik vind het rare console om op te spelen dus ik koos voor de PC.

Link to comment
Delen op andere websites

Mmh, pittig vraagje (voor zo`n gta-kenner als mij natuurlijk wel)

ik vond gta2 leuk, gta3 nog leuker, maar gta4 helemaal top. Ik verwacht dat gta88. helemaal top wordt, we zullen nog een aantal jaartjes moeten wachten, maar dat wordt top.

Link to comment
Delen op andere websites

GTAIV is voor mij toch de topper. Maar, ik vond VC, SA, LCS en VCS ook erg goed, en die delen dus een mooie tweede plaats.

Qua platform heb ik niet echt een favoriet, maar meer in het algemeen: de consoles (en dan vooral de PS'en en de XBOX'es). GTA op een Nintendo (en ik ben een Anti-Nintendoër) vind ik al helemaal vreselijk, en dan heb ik het nog niet eens gehad over die ene GTA ADVANCE, op een gameboy. Maar, uiteindelijk heb ik toch voor de PS3 gestemd, omdat ik er hier naast me één heb staan.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...