Jozz Geplaatst: 27 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2008 Hallo, ik ben bezig met een eiland voor San Andreas, in mijn eentje (samen met peter99) lukt het niet zo gauw, daarom hulp gezocht. Vacatures (toch ? ) 3ds Max Modders/ Sketchup modders die naar MAX kunnen overzetten. PhotoShoppers voor: Eventueel nieuw logo Street map Map met wijken Artwork Textures als Billboards en Logo's van bedrijven Wie doet al wat: Jozz: Modden in 3ds max, Ontwerper Peter99: Modden in 3ds Max, Photoshop, Ontwerper Traser: Photoshop Reageren
Fedmas Geplaatst: 27 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2008 Ik kan wel een beetje PSe, kijk in me handtekening, daaronder de sig, daars een voorbeeldrijtje Reageren
Beagle Geplaatst: 27 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2008 Ik kan converteren, heb ook al een ander project waar ik dat moet doen dus Reageren
Jozz Geplaatst: 27 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 27 oktober 2008 Ja maar als het zou kunnen zouden er toch niet veel sketchup models in komen, en jou hulp is erg welkom al gaat het om 1 gebouwtje, btw werk ik volgens mij aan het zelfde project als jij (ik doe er op het moment 3!) Reageren
Beagle Geplaatst: 27 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2008 Ik ben geen sketchupper Een geboren 3dsmaxer Maar ik kan dus wel overzetten van max naar alles wat met GTA te maken heeft, en ook wel sketchup > 3ds max > gta. ^^^^^^^ Heilig.... Reageren
Jozz Geplaatst: 27 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 27 oktober 2008 Haha ok, ja ik heb zoiezo 1 of 2 dingetjes in 3ds max nodig vanaf sketchup Reageren
Fedmas Geplaatst: 27 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2008 Ik neem hieruit aan dat je mij niet nodig hebt? Reageren
Jozz Geplaatst: 27 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 27 oktober 2008 EUhm why? als je een sketchup moddeller bent mag je best meewerken als je voorbeeld voor deel te nemen goed is gekeurd en als Beagle misschien nog tijd heeft om het werk over te zetten Reageren
Beagle Geplaatst: 27 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2008 ja, ik heb wel tijd om te converteren, maak je daar niet druk om Ik maak op uit jouw post dat het ook niet zo mega veel is dus Een ander project heeft het over meer modellen geloof ik dus moet lukken jongens Reageren
Jozz Geplaatst: 27 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 27 oktober 2008 Alvast bedankt Even ter info: Ik ben begonnen aan het Wolkenkrabber eiland, waar heel waarschijnlijk 1 sketchup toren op komt maar ga er maar vanuit van niet. Reageren
Beagle Geplaatst: 27 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2008 Ik wacht Alleen als je het stuurt per PB of wat dan ook, zeg dan wel dat het over dit project gaat want dat kan ik nog wel vergeten... Reageren
Puma Geplaatst: 27 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2008 Alweer een TC-mod 0.o? Er wordt elke dag een nieuwe TC mod gestart, die na twee weken alweer dood verklaard wordt. Zouden jullie niet eerst een kleine map mod maken om ervaring op te doen en vervolgens langzaam aan het roer om te gooien richting een TC? Jullie maken om de zoveel tijd topics aan voor mensen die nodig zijn om te helpen een TC te maken, terwijl de helft van de mensen nauwelijks niet eens iets ingame kan zetten, laat staan kan scripten, mappen, converteren of iets dergelijks. En dan verwachten jullie van de 'ervaren' modders op het forum dat zij maar even bijspringen om de hele mod te gaan leiden, bij wijze van spreken. Dit is niet bedoeld om jullie af te zeiken of iets dergelijks, ik spreek puur uit ervaring en wil jullie behoeden voor het beginnen en niet afmaken van 20 TC's dit jaar. Als jullie geloven in jezelf en dat jullie de mod gaan afmaken, succes, maar bij mij moet je niet aankomen als driekwart van de leden van de mod niks meer doet en de mod doodgaat. Reageren
Jozz Geplaatst: 27 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 27 oktober 2008 Het wordt geen tc mod, dat heb ik allang afgeschreven én ga ik niet meer doen ook Reageren
Beagle Geplaatst: 28 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2008 Wie noem je onervaren? En dit is idd waar, maar ik bied me alleen aan en ze zien maar of het werkt. En Jozz zegt dat het geen TC mod word, dus daarom komt het helemaal goed Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.